Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Helsinki
Herttoniemi
Treffi Herttoniemi
Treffi Herttoniemi Reviews

Treffi Herttoniemi

International, Fusion, European

Dishes priced around29€

Reviews of Treffi Herttoniemi (2,475)

Read what people think about Treffi Herttoniemi! All reviews are written by verified Quandoo diners.

4.9/6

2,475 reviews

Food:Great
Atmosphere:Pleasant
Service:Great
Value for money:Good value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Pleasant
6873
5906
4410
3189
273
124
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Very good"
5/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Burgeri oli kehutun arvoinen, välillä tuntui että henkilökunta oli hieman pihalla mutta kyllä voi kehua niin palvelua kuin ruokaa. Ehdottomasti uudestaan syömään ko.paikkaan ja kokeilemaan jotain muuta.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Todella hyvä hampurilainen, varsinkin miesten makuun. Naiset olisivat ehkä kaivanneet lisää vihanneksia.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Mahdollisesti Suomen paras burger, jälleen. Mahtava paikka, eikä ole koskaan pettänyt. Hauskalla tavalla yhdistyvät kaljakuppila ja huippuravintola Herttoniemessä. Suosittelen tulemaan pidemmältäkin ja voin luvata, ettet pety.

"Average"
3/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Venäläinen teema oli huono. Liian suppea. Puuttui raikasta syötävää. Ja kasvis syöjälle tai raskaana olevalle ei juuri mitään suuhun laitettavaa. Juomana vaina vesi hämmästytti. Jälkruoka oli kyllä hyvä.

"Not good "
2/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Kovin yksipuolinen brunssi, olisi kaivannut useampaa salaativaihtoehtoa. Liha jänteistä. Myös lämpimään ruokaan olisi kaivannut ainakin toisen vaihtoehdon. Hinta-laatusuhde ei nyt ollut kohdillaan. Valiettavasti en voi tällä kokemuksella suositella brunssipaikaksi.

Important Update:

Quandoo is closing down. This is a planned, phased process and our platform remains available until 30 September 2026.

More details
"Excellent"
6/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Hei! Oli maukas pihvi, hyvä koknaisuus, loistava olutvalikoima, ystävällinen palvelu. Kiitos! Olen asunnut kaksikymmentä vuotta Herttoniemessä ja vältellyt paikallisia pubeja. Te olette tehneet yhdestä sellaisesta loistopaikan! Onnea ja menestystä jatkossakin!

"Very good"
5/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Ruoka oli maistuvaa ja esillepano rennon tyylikäs. Henkilökunta oli rentoa. En tiedä kuvittelenko vain, mutta jäikö talvitakkiini rasvan haju? Jäi harmittamaan että emme alkaneet pelaamaan mitään peliä kun huomasimme ne vasta pois lähtiessä.

"Good"
4/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Ihan Ok ystävänpäivän brunssi. Vähän turhan ahdasta ottaen huomioon että pöydästä noustiin itse hakemaan juomia ja ruokia. Näin raskaana olevalle ei juuri mitään syötävää (ei voi syödä graavikalaa eikä punertavaa lihaa) paitsi kanaa ja salaattia. Punajuurikeitto oli kuitenkin oikein maukas. Ei myöskään oikein mitään lapsen makuun (paitsi tietty jälkkäri). Mutta tullaan varmasti kokeilemaan uudelleen illalliselle.

"Very good"
5/6
Kaj M.9 years ago · 4 reviews

Olimme paikassa perjantai-iltana klo 18-23, ruokailijoita oli runsaasti, onneksi olimme tehneet pöytävarauksen etukäteen. Ravintolatila on jakautunut pubin ja ruokailijoiden puoleen, pubin puolella oli lähiöpubin vakioasiakkaita jo tullessamme hyvässä hiprakassa. Hanassa oli kolme hyvää vierailevaa erikoisolutta ja listalla oli suhteellisen paljon erilaisia pullo-oluita. Ruoka oli erittäin maukasta, puuhiiligrillistä tuli hyvä aromi. Söin grillattua mustekalaa ja ribsejä, molemmat onnistuneita. Palvelu oli toisinaan hieman hidasta kiireen johdosta ja jouduimme odottelemaan mahdollisuutta tilata lisää juomaa. Klo 23 aikaan musiikki alkoi soimaan hieman liian lujaa ja muutenkin meno alkoi olemaan kuin ruotsinlaivalla. Kaikenkaikkiaan kokemus oli hyvä, mahdollisuus syödä hyvin ja juoda hyviä oluita.

"Very good"
5/6
Sari S.9 years ago · 2 reviews

Ruoka oli maistuvaa, jälkiruoka hieman onneton. Valikoiman olisi kaikin puolin toivonut olevan hieman laajempi. Juomapuolella tavalliset kahvi/tee, vesi ja mehu eivät ole riittävät vaihtoehdot 25€:n brunssilla. Sama juttu ruoissa, mikäli tilanpuute on syynä ruokien määrälle, pitäisi hintaa kompensoida esim tarjoushintaisilla juomilla tai vastaavalla.

"Very good"
5/6
Ana H.9 years ago · 1 review

We had the burger and it was good- it had a good taste and enough sauce. But it came with too few fries! Also, to get the bataatti fries you need to pay 2 euros extra. The environment at the bar was nice.

"Good"
4/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Odotukseni olivat korkealla tätä ravintolaa kohtaa lukuisten blogi yms. juttujen perusteella. Kuitenkin palvelu osoittautui mitään sanomattomaksi ja jopa välillä sitä ei ollut saatavilla kun olisi halunnut. Odotimme esimerkiksi tarjoilijaa alkuun pöytäämme 10min. juomien tilaamiseksi. Pääruoan burgeri oli todella herkullinen mutta brownie jälkiruoka maun puolesta pettymys. Lisäksi jälkiruoan seuraksi tilattu kahvi tuli pöytään vasta siinä vaiheessa kun jälkiruokaa oli lusikallinen enää jäljellä. Tarjoilijat vaihtuivat paljon ja olisin odottanut lopussa edes kysymystä mitä tykkäsitte jotta olisin voinut helposti antaa palautteeni itse tilanteessa.

"Not good "
2/6
Karin K.9 years ago · 2 reviews

Brunssi oli pettymys. Odotin enemmän. Ei todellakaan saanut rahalle vastinetta. Ruokaravintolat toimii, mutta brunssi vaikutti olevan tehty halvoista raaka-aineista. Ei kannattaisi alkaa oiko maan kun on suosion huipulla.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Mukavaa, hyvää streetfoodia. Mainiota. Paikka on rento, tarjoilijat mukavia. Sain pääruuaksi kanaa kun en syö punaista lihaa. Pidan paikasta ja suosittelemme muillekin. Moni tuttu on kehunut.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Ystävällinen vastaanotto ja palvelu. Alkupalat sopivan kokoisia herättämään ruokahalun ja pääruoat erinomaisia. Tila viihtyisä, taustamusiikki sopivan hiljaisella ettei haitannut keskustelua. Muutama pariskunta olisi lauantai-iltana mahtunut vielä ruokailemaan ilman pöytävaraustakin.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Kaikki sujui ravintolan kiireisestä illansuusta huolimatta oikei hyvin. Ainoa asia mitä koko seurueemme jäi kaipaamaan, oli että tarjoilija ei hampurilaista tilatessamme kysynyt lainkaan minkä kypsyisenä olisimme pihvimme halunneet. Näin ollen pihvi oli kyllä hyvänmakuinen, mutta voisin sanoa että se oli lähes raaka, eli siltä osin ei meidän makuumme ja suuri osa jäikin syömättä, valitettavasti. Emme viitsineet asiasta paikanpäällä huomauttaa koska kaikilla tarjoilijoilla oli hyvin, hyvin kiire.

"Average"
3/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Hieman pettynyt blinibrunssiin kun tarjolla ei ollut "oikeita" blinejä vaan leipämäinen versio. Ruoka oli ihan ok mutta ei venäläinen kyllä mauiltaan. Kallis suhteessa laatuun (ruoka) mutta viihtyisä paikka.

"Very good"
5/6
Heidi Y.9 years ago · 2 reviews

Ruoka oli maistuvaa ja sitä oli paljon! Kokit taikoivat myös maidottoman ja gluteenittoman lankun pyynnöstä ja se oli mielestämme todella hyvä. Tunnelma rento! Asiakkaita oli paikalla tosi paljon.

"Excellent"
6/6
Mia L.9 years ago · 4 reviews

Herkullista ruokaa. Erityisesti ribsit, niitä voisi syöptellä useampanakin kertana. Lankut on erinomainen keino päästä maistelemaan eri ruokia, harmi että kampasimpukat häipyi listalta ennenkuin ehdin niitä maistaa.

"Good"
4/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Oikeastaan kaikki tarjolla oleva ruoka oli hyvää tai erittäin hyvää. Mielestäni hinta (25e) oli turhan suuri, koska brunssilla juotavana tarjolla oli vain vesi ja kahvi. Myös "blinit" olivat suuri pettymys. Mielestäni blinit puuttuivat joiden tilalla oli erikoisia pannukakkuja.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Hyvä ruoka (maistakaa sitä burgeria!), lämmin tunnelma. Tasokas paikka, ei mikään kulman kantabaari. Henkilökunta on osaava ja lämminhenkinen. Varaus kannattaa tehdä ajoissa, koska varsinkin iltaisin paikka on ihan täynnä. Puugrillistä iso +, sen todellakin maistaa annoksissa.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Nam nam, hyvää oli niinkuin aina. Treffilla on huippuformaatti, koko yhteisölle kaikkine ruokarajoituksineen jotain. Eikä ole liian iso, joten cosy. Lisää näitä paikkoja Helsinkiin! Niin, ja kokit on hyvännäköisiä.

"Average"
3/6
Katriina T.9 years ago · 1 review

Talviaamiainen/brunssi koettiin seurueessamme ehkä hieman pettymykseksi, mikä oli sääli, sillä olimme odottaneet ko. brussia jo muutaman viikon. Jälkiruuista plussaa. Nk. Lämpimät ruuat (peruna+liha) olivat melko hämmentävä esitys.. juomapuolella kaipasimme myös muutakin kuin vettä ja kahvia.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Street food -brunssi oli täyttävä ja ruoat oikein maukkaita, ainoa mitä jäätiin kaipaamaan oli juomat (esim. tuoremehu, lasi kuohuvaa tai smoothie), jotka olisivat hinnan puolesta voineet kuulua mukaan. Parhaana ruokana jäi mieleen itse täytettävät pitaleivät.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Hyvää ruokaa. Kaikki toimi. Treffi on muuttunut edukseen. Suosittelen käymään ja tutustumaan. Loistava ruoka, hyvä palvelu ja mukava henkilökunta. Tosi kiva käydä pitkästä aikaa. Varaus ok

"Very good"
5/6
Anna-Katri S.9 years ago · 1 review

Paikka oli viihtyisä ja ruoka hyvää. Erityinen kiitos, että ruoka tuli suhteellisen nopeasti, vaikka ravintolassa oli todella kova kiire kun saavuimme. Juomien tulossa taas kesti toivottua kauemmin.

"Average"
3/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Hyvä palvelu ja ruoka hyvää. Paikka oli todella meluisa avoin tila ei ollut omiaan luomaan intiimiä tunnelmaa. Hintalaatu suhde ihan kohdillaan.. Burgeria mainostettiin yhtenä Stadin parhaana. Hieman kuiva mutta ihan ok.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Erittäin positiivinen kokemus. Ruoka (juustoburkeri) oli todella hyvää ja paikka viihtyisä. Nälkä ei jäänyt edes isoille urheilijoille. Asiakaspalvelu oli kokonaisuudessan ystävällistä ja asiantuntevaa. Kokonaiskokemuksena täyden kuuden pisteen arvoinen lounas.

"Average"
3/6
Heidi M.9 years ago · 2 reviews

Tällä kertaa tuntui 'punainen lanka' ruoka kokonaisuudesta uupuvan. Mitkään maut eivät varsinaisesti jääneet mieleen. Myös pienet jutut häiritsivät; kahvi oli haaleaa (asia korjattiin pyydettäessä) ja creme brulee maistui palaneelta. Toinen jälkiruoka oli hyvää, mutta se loppui jossain vaiheessa kesken.

"Excellent"
6/6
Rami B.9 years ago · 1 review

Erinomainen hampurilainen. Lisukkeena ranut, bataattilohkot tai salaatti. otin salaatin. Maistui..kiitos! Suosittelen lämpimästi paikkaa. Helppo tulla kauempaankin, kun paikka sijaitsee ihan herttoniemen mertroaseman vieressä. Viikonloppuiltoina paikassa on menoakin.

"Good"
4/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Palvelu ja ilmapiiri erinomainen. Kasvishampurilainen oli reippaasti ylihinnoiteltu leipä, jossa ei juurikaan ollut hampurilaisen elementtejä. Kaipasin tofu-, papu- tai soijapihviä tuomaan ruokaisuutta. Paksu fetaviipale oli yksinään todella suolainen ja koko annos ylisuolatuilla ranskalaisilla lähes syömäkelvoton suolan määrän vuoksi. Vaikutti siltä että annosta ei reseptivaiheessa ollut kukaan syönyt kokonaisuutena. Parempi vaihtoehto olisi tarjota mikä tahansa normaali annos proteiinipitoisella kasvispihvillä, niin valinnanvaraa olisi enemmän ja kasvisannokset kokonaisuutena onnistuneempia.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Testasimme Treffi Pubin legendaariseen statukseen nousseen hampurilaisen uudenvuodenaattona ja täytyy omista tavoista poiketen todeta, että odotukset täyttyivät! Tuhti ja mehevä burgeri oli todella maistuva, eritoten kunnon pihvi (olikohan 200g?) keräsi pöytäseurueelta ylistystä. Miljöönä ravintola oli hyvin pubimainen isoine televisioineen mutta viihtyisä. Varmasti mennään uudestaan!

"Excellent"
6/6
Iida K.9 years ago · 5 reviews

TreffiPub osoittautui kahden käynnin perusteella erinomaiseksi kortteliravintolaksi. Palvelu oli todella ystävällistä, ripeää ja juuri sopivassa määrin asiakasta huomioivaa. Ruoka oli maukasta ja erityisesti burgerit (TCB ja Open vegeburgeri) osoittautuivat erinomaisiksi. Pöytävaraus kannatti, koska arki-iltanakin paikka vaikutti täydeltä. Suosittelen ravintolaa lämpimästi niin kasvis- kuin lihansyöjillekin!

"Good"
4/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Ruoka oli todella hyvää, mutta ympäristö oli meluisa ja hieman epäsiisti, johtuneeko pubista. Ihmetystä myös herätti tukkakopin sijainti sisääntulon yhteydessä. Pubi ja ruokapaikka voisi olla jollain tapaa erotettu toisistaan.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Tämä oli ensimmäinen kokemukseni uudentyypisestä Treffistä, ja olin oikein tyytyväinen. Oikein hyvä oli tunnelma, palvelu ja ruoka. Aion kyllä hyvästä kokemuksesta myös kertoa kaveripiirisssä eteenpäin.

"Not good "
2/6
Laura T.9 years ago · 1 review

Brunssi oli todella suuri pettymys. Ei hintansa eikä saamansa hypen arvoinen. Tämä oli toinen kerta treffissä ja molemmilla kerroilla ruoka ja palvelu on pettänyt pahemman kerran. Emme tule palaamaan asiakkaiksi.

"Awful"
1/6
Satu S.9 years ago · 2 reviews

Brunssi oli ruuhkainen ja koko ajan oli jokin ruoka lopussa. Ensin kasvikset, sitten salaatti ja lopuksi jälkiruoka sekä kahvi. Uutta jälkiruokatarjotinta odotti iso ihmiajoukko ja se tyhenikin nopeasti. Brunssi päättyi klo 15 ja jo vähän kahden jälkeen tarjoilut näyttivät "loppuun nyhdetyiltä". Pöydästä tuli mieleen raxin buffet. Brunssimenun olisi ollut hyvä olla esillä. Näytti siltä että paikassa ei ollut tarpeeksi henkilökuntaa. Myös pöytään ohjauksen kanssa oli aluksi ongelmia. Vielä kaiken päälle ruokailutila oli järkyttävän synkkä, brunssin toivoisi kuitenkin olevan päivän valolla kirkastettu, tai edes kohtalaisen hyvällä valaistuksella. Ainut positiivinen asia oli se, että ruoka oli hyvää.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Ruoka oli todella hyvää! Kanasalaatti oli erittäin maukas ja runsaan kokoinen, riitti suuremmankin nälän taltuttamiseen. Onneksi olimme varanneet pöydän, lauantai-iltana olisi muuten ollut vaikeaa mahtua sekaan!

"Very good"
5/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Hyvää ruokaa ja palvelua! Miinusta siitä, että jouduimme vaihtamaan pöytää jo istuttuamme, muuten super hyvää palvelua! Suosittelen ehdottomasti kaikille ystävilleni paikkana ja burger ateria oli kaiken rahansa arvoista.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Erittäin hyvä kokemus! Alkuruokana yllätyslankku kahdelle, toimiva vaikka normaalisti kyseisiä alkuruokia en tilaisi. Varsinkin pääruoaksi otetut ribsit! Iso annos ja maukasta ruokaa. Tunnelmallinen paikka ja sopii myös erilaiseen iltamaan.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Palvelu toimi kohtalaisen hyvin siihen nähden että paikka oli aivan täynnä eivätkä kaikki halukkaat päässeet ruokailupuolelle. Ja valitsemamme annos (hampurilainen) oli vallan loistava. Kiitos henkilökunnalle ja kokeille!

"Very good"
5/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Kävimme tammikuun viimeisenä sunnuntaina street food brunssilla. Erittäin hyvä palvelu, ruoat todella maistuvia ja ravintolana todella viihtyisä! Tulisin mielelläni uudelleenkin syömään ja voin lämpimästi suositella muillekin :-)

"Average"
3/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Ylihinnoiteltu brunssi. Ihan ok maut muttei mitään ihmeellistä. En menisi toiste. Hinta/laatu ei kohdannut. Palvelu ystävällistä mutta astioita ei haettu ruokailun aikana kertaakaan. Lapsen hinta 5v myös kohtuuton.

"Average"
3/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Olin kuullut ravintolasta pelkkää hyvää mutta valitettavasti en voi itse sanoa samaa. Annokset olivat kyllä kauniita mutta mauttomia ja ylihintaisia, perus suola puuttui ruuasta kokonaan. Salin henkilökunta oli todella mukavaa ja osaavaa.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Alkuruokina söimme Ribs- ja mustekala-annokset. Molemmat olivat herkullisia. Ribs oli todella iso annos, sopii hyvin erittäin nälkäiselle. Pääruokina nautimme kanasalaattia ja entrecote-pihviä. Maukkaita molemmat. Annokset olivat aseteltu kauniisti, ruuokahalua herättäviksi. Palvelu pelasi moitteettomasti. Suosittelen.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Erittäin hyvä lauantain lounas! burgeri ja punkkua, maistui hyvältä pikku ulkoilun jälkeen! mukava ja toimiva palvelu! kannatti ja kannattaa käydä testaamassa! suosittelen siis lämpimästi tätä mestaa.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Ruoka oli oikein hyvää, pitihän sitä kehuttua juustohampurilaista testata, ei tarvinu pettyä. Palvelu myös hyvää. Varmasti porukalla menemme uudestaan käymään. Vielä listalle jäi kokeiltavaa. .

"Good"
4/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Odotukset oli vähän turhan korkealla brunssille mennessä. Masu tuli täyteen ja kokoa itse pho keitto oli loistava. Oluet oli kalliita. Mutta hienoa että Herttoniemessä on tällainen paikka.

"Very good"
5/6
Sisko S.9 years ago · 1 review

Italialainen brunssi oli tosi monipuolinen ja maittava, sekä kasvisten että lihansyöjille. Jälkiruoka oli taivaallista. Vaikka en ollenkaan pidä niistä seinillä olevista isoista kuvascreeneistä, onneksi ne oli vaiennettu. Erittäin ystävällinen ja huomaavainen henkilökunta. Mukavan rento tunnelma.

"Good"
4/6
Quandoo Diner9 years ago · 0 reviews

Ruoka oli erinomaista ja palvelu hyvää. Ainoa miinus, tosin iso, tulee odottelusta. Meillä meni 1h15min saada pääruoka tilauksesta. Juomien tilaamistakin odoteltiin n. 15 minuuttia. Silti jäi positiivinen vaikutelma ja varmasti suosittelen muillekin