Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Helsinki
Herttoniemi
Treffi Herttoniemi
Treffi Herttoniemi Reviews

Treffi Herttoniemi

International, Fusion, European

Dishes priced around29€

Reviews of Treffi Herttoniemi (2,475)

Read what people think about Treffi Herttoniemi! All reviews are written by verified Quandoo diners.

4.9/6

2,475 reviews

4.9/6

2,475 reviews

Food:Great
Atmosphere:Pleasant
Service:Great
Value for money:Good value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Pleasant
6873
5906
4410
3189
273
124
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Excellent"
6/6
Harry K.8 months ago · 2 reviews

Perus varma ja laadukas linja jatkuu. Treffin brunssi ei petä.

"Excellent"
6/6
niina k.8 months ago · 1 review

Oli erittäin hyvää ruokaa ja palvelu oli ystävällistä sekä nopeaa.

"Good"
4/6
Jari L.8 months ago · 4 reviews

Mukava henkilökunta, ruoka todella hyvää, ruoka oli kauniisti laitettu esille

"Very good"
5/6
Raija P.8 months ago · 1 review

Lämmin vastaanotto ja paikassa rauhallinen tunnelma. Pöytiä täytettiin säännöllisesti eikä tarvinnut katsella tyhjiä astioita.

"Very good"
5/6
Elena V.9 months ago · 1 review

Hyvä ruoka ja loistava palvelu 😊 Tulemme Treffi ravintolaan uudestaan

Important Update:

Quandoo is closing down. This is a planned, phased process and our platform remains available until 30 September 2026.

More details
"Excellent"
6/6
Helena J.9 months ago · 1 review

Ylitti odotukset. Ruoka ja palvelu erinomaista. Hinta- laatusuhde niin hyvä, että annoimme miljöön arkisuuden anteeksi.

"Excellent"
6/6
Tiina K.9 months ago · 29 reviews

Erinomaista jälleen kerran ja siksi tänne aina palaakin. Puoliso söi Ottomaanin vartaan ja kehui kovasti. Vieraamme ulkomailta söi tryffeli arancinin ja creme bruleen, joista piti erittäin paljon. itse syön aika kasvishampparin eikä se pettänyt tälläkään kertaa. Palvelu oli todella ammattitaitoista ja sitä tarjottiin aktiivisesti. Ruuat tulivat nopeasti, koska emme olleet ruuhka-aikaan paikalla.

"Excellent"
6/6
Manuel C.9 months ago · 2 reviews

For many years, it had been one of my favorite places. I love their burgers

"Very good"
5/6
Artur M.9 months ago · 5 reviews

hyvä,rento,viihtyisä,ruoka oli aina yhtä hyvää kuin ennenkin

"Excellent"
6/6
Emmi L.9 months ago · 2 reviews

Erityisesti alkuruuat saivat porukaltamme kiitosta. Henkilökunnalta onnistui erikoisdrinkit, palvelu oli hyväntuulista ja teki illanvietosta täyden kympin.

"Very good"
5/6
Sanna R.9 months ago · 19 reviews

Tartar-pihvit ovat Helsingin parhaat. Käymme veljeni kanssa kerran kuussa syömässä Tartar-pihvit.

"Excellent"
6/6
Aila G.9 months ago · 1 review

Gluteeniton oli todella hyvin huomioitu, siitä papukaijamerkki päälle. Palataan, kiitos!

"Awful"
1/6
Eetu S.9 months ago · 1 review

Treffi Pub mainostaa sunnuntaibrunssia, vaikka brunssi ei ole auki syyskuussa. Tulimme paikan päälle toteamaan, että brunssia ei tarjoilla.

"Very good"
5/6
Ilkka V.9 months ago · 3 reviews

Leppoisa paikka, ystävällinen henkilökunta, hyvä ruoka ja kohtuullinen hintataso sekä toimiva varaus.

"Average"
3/6
Sami P.9 months ago · 2 reviews

Lounaskokemus on ollut aina erinomainen ja odotukset a la carteen olivat korkealla. Odotukset eivät täyttyneet. Annoskoko oli pieni, mausteita oli käytetty niukasti ja palvelu sekavaa. Vastaavan annoksen olisin voinut tilata puolet halvemmalla jostain grilliltä. Harmi.

"Good"
4/6
Kaapo K.10 months ago · 1 review

ranskalaisten laatu oli pakastetasoa mutta muu ruoka maistui hyvin, kävi myös pieni accidentti kävi oluen tilauksen yhteydessä mutta olut maistui lopulta hyvin

"Not good "
2/6
Aulikki A.10 months ago · 1 review

Väärä annos, (näpyttelyvirhe sori, sanoi tarjoilija joka olisi kyllä vaihdettu, mutta halusin syödä mieheni kanssa samaan aikaan, joten en vaihtanut Kanavarras oli hirveän suolainen, suurin osa jäi syömättä. Miestarjoilija pelasti tilanteen ystävällisellä palvelullaan ja hyvittämällä hinnassa. Laatu ei vastannut aikaisempia käyntejä.

"Excellent"
6/6
Karoliina P.10 months ago · 1 review

Hyvä ruoka ja kiva palvelu. Hinnatkin kohtuulliset. Voin suositella helposti.

"Very good"
5/6
Merja H.10 months ago · 3 reviews

Ruoka hyvää ja sitä oli riittämiin. Tarjoilijat olivät mukavia, tosin kun olemme Suomessa, olisi hyvä että he puhuisivat suomea.

"Not good "
2/6
Nora M.10 months ago · 1 review

Hampurilainen oli raaka vaikka tilattiin kypsä ja steak aterian liha oli suurilta osin läskiä joka sitten jäi syömättä. Hintaan nähden syötävää oli vähän juuri läskin takia.

"Excellent"
6/6
Marko B.10 months ago · 2 reviews

Palvelu ja ruoka oli todella hyvää.Ollaan käyty ennenkin ja tullaan taas.

"Excellent"
6/6
Markus J.10 months ago · 3 reviews

One of the best burgers in Helsinki. Good enough beer selection.

"Excellent"
6/6
Jyrki V.10 months ago · 1 review

Kaikki kunnossa – hyvä ruoka ja hyvä nopea palvelu lauantaina alkuillasta.

"Very good"
5/6
Kaja K.10 months ago · 8 reviews

I went there for Blinis brunch and it was excellent. Various toppings and many desserts to choose from.

"Very good"
5/6
Jukka-Pekka K.10 months ago · 20 reviews

Amazing brunch, lots of different food based on a changing theme. You will not go home hungry!

"Very good"
5/6
Silvia D.10 months ago · 1 review

Very good food and beverage. Good atmosphere and very kind waitress

"Excellent"
6/6
Taru K.10 months ago · 2 reviews

Palvelu oli hyvää, samoin ruoka ja juomat. Ruokalistalla oli sopivasti vaihtoehtoja.

"Excellent"
6/6
Jarkko P.10 months ago · 1 review

Loistava. Kiva. Hyvä. Riittoisa. Lihaisa. Kotoisa. Herkku. Nam nam nam

"Excellent"
6/6
Marja K.10 months ago · 1 review

Ystävällinen palvelu ja nopeasti tuli herkulliset annokset ja juomat pöytään.

"Excellent"
6/6
Sanna ja Niko N.10 months ago · 1 review

Ruoka oli todella herkullista ja henkilökunta ystävällistä sekä palvelualtista. Ravintolan puoleinen invavessa on melko pieni ja kynnys korkea, onneksi baarin puoleinen invavessa oli tilava ja hyvä. 😊

"Excellent"
6/6
Tiina K.a year ago · 29 reviews

Strawberry mash drinkki oli aivan mahtava, iso suositus sille! Pöytäseurueemme tilasi sen useamman kerran. Myös ruoka, palvelu ja tunnelma oli jälleen erinomaista.

"Excellent"
6/6
Tiina K.a year ago · 29 reviews

Oltiin kaverin kanssa syömässä ja otettiin kasvishampparit. Joka kerta sama valinta, kun ovat niin hyviä! suosittelen lihansyöjiäkin kokeilemaan.

"Very good"
5/6
Tiina K.a year ago · 29 reviews

Erinomaiset vegeburgerit jälleen kerran. Ei Treffin burgerien voittanutta! Palvelu on aina ystävällistä.

"Excellent"
6/6
Tiina K.a year ago · 29 reviews

Oltiin perheen kanssa syömässä ja jokaiselle löytyi jotakin maistuvaa. Kana churrasco sai isot kiitokset! Erittäin hyvä palvelu ja tunnelma.

"Excellent"
6/6
Gordon S.a year ago · 16 reviews

went just after lunch rush, waitress superb, quality of food great, smash burger very nice, daughter had chicken which she loved, highly recommend

"Very good"
5/6
Tuula T.a year ago · 2 reviews

Hyvä ruoka ja ystävällinen palvelu. Hyvä hinta/laatusuhde. Suosittelen lämpimästi. 🙂🙂🙂

"Very good"
5/6
Vaibhav M.a year ago · 2 reviews

Good brunch, loved the smoked fish and salad table options

"Good"
4/6
Mika K.a year ago · 20 reviews

Ystävällinen ja asiantunteva mutta rento palvelu. Ruoka jätti valitettavasti hieman toivomisen varaa. Määrä korvasi tällä kertaa laadun.

"Very good"
5/6
Sanna R.a year ago · 19 reviews

Tartar pihvit todella hyviä, palvelu oli hyvää ja nopeaa. Suosittelen

"Very good"
5/6
Anna S.a year ago · 3 reviews

Miellyttävä palvelu, herkulliset annokset ja maukas moctail. Rauhallinen tunnelma, kiitos!

"Average"
3/6
Harry E.a year ago · 1 review

Hieman pettynyt. Listaa oli uudistettu ja oli aika hankala löytää itselle jotain. Tiedän toki, että on todella vaikeaa miellyttää kaikkia. Ehkä nut käymme kumminkin jossain muualla.

"Excellent"
6/6
Timo K.a year ago · 2 reviews

Hyvät tilat, ruoka oli erinomaista ja palvelu loistavaa hyvällä paikalla

"Very good"
5/6
Leena M.a year ago · 2 reviews

Kun tekee mieli konstailematonta, maukasta ruokaa, niin Treffipubi on aina hyvä valinta.

"Very good"
5/6
Erkki M.a year ago · 13 reviews

Hyvä ruoka Hyvä hinta laatusuhde Helppo tulla. Kortteliravintola parhaimmistoa. Hyvä

"Excellent"
6/6
Laura O.a year ago · 11 reviews

Täällä olen maistanut elämäni ensimmäisen kerran etanoita, maukas ja erilainen kokemus :)

"Very good"
5/6
Heidi K.a year ago · 1 review

Mukava valmistujaislounas perheen kanssa, nälkä lähti ja jäi hyvä mieli.

"Good"
4/6
Sirkku L.a year ago · 3 reviews

Ruoka oli herkullista, mutta palvelu hidasta/olematonta. Saimme syödä ruokamme kuivin suin, koska tarjoilija ei reagoinut mitenkään kutsuihimme. Kun lautanen haettiin pois, sain tilattua viiniä. Myös maksaminen onnistui vasta, kun menimme tiskille.

"Excellent"
6/6
Henri H.a year ago · 1 review

Hyvin menee. Jatkakaa samaan malliin. Hyvä tunnelma ja ruoka. Kiitos

"Excellent"
6/6
Taija R.a year ago · 1 review

Kaikki sujui sulavasti ravintolakäynnillämme. Ruoka oli hyvää, joskin omaan makuuni hitusen liian suolaista. Treffi on loistava paikka viettää laatuaikaa!

"Very good"
5/6
Miro O.a year ago · 2 reviews

Loistavat burgerit ja tartar oli hyvää. Juoma valikoima on hyvä, suosittelen