Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Helsinki
City Centre
Ravintola Amigo
Ravintola Amigo Reviews

Ravintola Amigo

Spanish, Mediterranean, International

Dishes priced around27€

Ravintola Amigo is not bookable via Quandoo. To make a reservation, contact the restaurant using the details below.

Reviews of Ravintola Amigo (197)

Read what people think about Ravintola Amigo! All reviews are written by verified Quandoo diners.

4.9/6

197 reviews

4.9/6

197 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Pleasant
Service:Excellent
Value for money:Good value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Pleasant
666
568
441
317
23
12
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Excellent"
6/6
Janne E.3 months ago · 21 reviews

Oli hyvä ravintola, harmi kun nyt suljettu. Toivoisin uutta tulemista

"Excellent"
6/6
Ania C.4 months ago · 3 reviews

Worth a visit. Nice place and delicious food. We were full!

"Good"
4/6
Tommi A.7 months ago · 10 reviews

Ruoka oli hyvää, mutta muutama annos olisi voinut olla mausteisempi. Kokonaisuutena kuitenkin miellyttävä kokemus.

"Average"
3/6
Joonas S.8 months ago · 6 reviews

Ihan ok paikka. Ruoka ok, tunnelma ok. Hinta taso ok

"Good"
4/6
Maria P.a year ago · 1 review

Meillä oli pöytävaraus 7 hlölle ja meidät oli tungettu aivan oven vieressä olevaan nurkkaukseen, ja oli todella ahdasta. Emme siis päässeet kunnon pöytään. Siihen olisi ennemmin mahtunut 4-5 hlö hyvin mutta 7 oli aivan liikaa. Meitä oli kaienikäisiä, joten olisi ollut kiva että vanhemmille ihmisille olisi ollut kunnon paikat, ihan tuolit eikä mikään penkki.

"Average"
3/6
Antti S.a year ago · 2 reviews

Tarjoilija ja/tai keittiö ei ollut oikein tilanteen tasalla. Pääruoan saapumisessa kesti noin kolme varttia, ja kun se lopulta tuli, saatiin osittain muuta kuin mitä oltiin tilattu. Ruoka oli kuitenkin ihan hyvää.

"Very good"
5/6
Antti L.a year ago · 9 reviews

Tykkään! Kun tekee mieli leikettä ja viiniä niin kannattaa harkita tätä paikkaa!

"Excellent"
6/6
Kenneth K.a year ago · 3 reviews

Friendly service, delicious dishes, vibrant atmosphere, perfect for casual dining.

"Very good"
5/6
Minna B.2 years ago · 1 review

Ruoka oli maukasta. Palvelu oli loistavan ystävällistä. Ehdittiin vielä ennen kuin ravintola sulkee ovensa.

"Very good"
5/6
Risto P.2 years ago · 1 review

Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Palvelu oli loistavaa. Yläkerran seurue piti kovaa ääntä, keskustelemisesta ei tahtonut tulla mitään.

"Good"
4/6
Ilari V.2 years ago · 1 review

Ruoka hyvää ja vatsa tuli täyteen.0, mutta tila vähän ahdas.

"Excellent"
6/6
Ulla A.2 years ago · 3 reviews

Ruoka oli erinomaista ja henkilökunta osaavaa ja ystävällistä. Kiitos illasta.

"Not good "
2/6
Ari P.2 years ago · 1 review

Alkuun Tapakset oli hyviä. Pääruoat ihan syötäviä, mutta ei voi sanoa että erityisen hyviä. Tarjoilijoita ei olisi voinut vähempää asiakkaat kiinnostaa. Täysin ala-arvoista toimintaa. Kaiken päälle alakerrassa, missä istuttiin, niin siellä haisi viemäri.

"Excellent"
6/6
Marjukka S.2 years ago · 1 review

Hyvä ruoka, hyvä palvelu. Sääli että ravintolan toiminta loppu😰 Erittäin hyvä kokemus jälleen kerran

"Very good"
5/6
Tiia R.2 years ago · 4 reviews

Ruoka oli todella maukasta, pihvi mureaa ja sangriaa maistui hyvältä.

"Very good"
5/6
Iina L.2 years ago · 1 review

Toive miehen synttäreistä otettiin huomioon, ystävällistä palvelua ja mikä tärkein, maittavaa ruokaa, ei koskaan petä.

"Awful"
1/6
Johanna S.2 years ago · 2 reviews

Koko käynti oli totaalinen pettymys! Tarjoilijat eivät hymyilleet kertaakaan, oma ei edes katsonut kertaakaan edes silmiin. Todella töykeä, asiakkaat hänelle täysin samantekevää! Ruoka: pettymys. Pil pil pettymys, viisi katkarapua lillui kuumassa mauttomassa voissa!! Tilasimme pääruuaksi 3 medium ulkofilettä, kaikki olivat täysin kypsiä! Yksi medium sisäfile, joka sekin oli kypsä! Naisten vessassa viemäriputki vuoti ” vettä” lattialle. Sanoin siitä tarjoilija naiselle, joka vain totesi ” aijaa, mä käyn katsomassa”. Ei mitään ” kiitos kun tulitte sanomaan” tms. Koko seurue sanoi, ettei ole koskaan ollut näin surkeassa ravintolassa ja olimme sentään viettämässä mieheni 62 v synttäreitä. Kyllä henkilökunnan pitäisi osata edes peruskäytöstavat asiakaspalvelutyössä! Usein asiakkaat tulevat juhlistamaan jotain tärkeää, eikä vain syömään nopeasti nälkäänsä. Synttäritunnelma kyllä romahti jo ihan alkuunsa. Suosittelen henkilökunnalle aspa koulutusta ja kokki vaihtoon- täysin ammattitaidoton porukka oli töissä la 7.12.

"Very good"
5/6
Reijo P.2 years ago · 1 review

Pihvi oli vähän sitkeä, muuten ruoka oli hyvää, erityisesti jälkiruoka!

"Very good"
5/6
Gun L.2 years ago · 6 reviews

Hyvää ruokaa ja tosi hyvä palvelu, mukava kokemus, tullaan joskus uudestaan

"Very good"
5/6
Erik G.2 years ago · 1 review

Hyvä palvelu, hyvä ruoka, hyvä tunnelma! Erinomainen paikka. Hyvä fiilis.

"Very good"
5/6
Tuomas S.2 years ago · 1 review

Kivan persoonallinen. Palvelu olisi voinut olla ystävllisempää. Kiva paikka ja todella hyvä ruoka,

"Excellent"
6/6
Sonja H.2 years ago · 1 review

Ystävällinen palvelu, siistit tilat ja hyvä ruoka. Hyvä hinta laatu suhde.

"Excellent"
6/6
Tuija V.2 years ago · 2 reviews

Olemme tässä kuussa käyneet Amigossa syömässä kaksi kertaa ja paikka on aivan fantastinen. Eli sekä palvelu, tunnelma,että ruoat ovat mielestämme ERITTÄIN hyviä. Suuri Kiitos siitä koko henkilöstölle. Mikään ei siis ole Amigon muuton jälkeen muuttunut huonompaan suuntaa. Hienoa! Tulemme varmasti uudelleen. Tuija & co

"Very good"
5/6
LIISA Ä.2 years ago · 2 reviews

Pöytämme sijaitsi sisääntulooven alapuolella. Siinä oli hiukan kylmä,vetoa muuten kaikki hyvin.

"Very good"
5/6
Mika S.2 years ago · 2 reviews

Palvelu oli mukavaa ja asiallista ja ruoka oli erinomaista ja kauniisti laitettu.

"Good"
4/6
Leena P.2 years ago · 1 review

Kävin aikoinaan Tehtaankadun Amigossa, joten tämä paikka oli niin paljon pienempi mutta viihtyisä.

"Excellent"
6/6
Sirpa K.2 years ago · 1 review

Tosi ihanaa oli kaikki, KIITOS! Ja oli oikein erinomaista ruokaa.

"Excellent"
6/6
Milla V.2 years ago · 7 reviews

Tilattu valmis kolmen ruokalajin setti. Alkupalalautanen kahdelle, pihvit ja churrot. Nam! Ystävällistä ja nopeaa palvelua

"Very good"
5/6
Birgitta V.2 years ago · 6 reviews

Ruoka oli erinomaista ja tarjoulu. Ravintolan asiakastilat eivät vastanneet aiempaa käsitystäni Amigosta. Lähinnä tuli mieleen tex-mex -paikka, ei tasokas espanjalaisravintola, mikä Amigo ennen oli.

"Average"
3/6
Kari J.2 years ago · 1 review

Ei jatkoon, tunnelma vaisu, ruoka ok muttei vastannut hintaa, !

"Good"
4/6
Jarmo T.2 years ago · 1 review

Ruoka oli tosi hyvää. Hiukan hidasta oli, mutta ihan OK loppupelissä

"Average"
3/6
Tarjaliisa V.2 years ago · 1 review

Ruoka oli todella hyvää. Lounassetelit ei kuulemma käyneen, aikaisemmin on kyllä käynyt

"Very good"
5/6
Anne H.2 years ago · 5 reviews

Kaikki oli herkullista. Erityisesti pidin tapaslankusta. Talon viini sopi hyvin aterian kanssa.

"Good"
4/6
Luis M.2 years ago · 4 reviews

Good service and friendly environment. The steak was a little bit chewy but overall it was good.

"Excellent"
6/6
Tuija N.2 years ago · 1 review

Erittäin ystävällinen palvelu ja ruoka hyvää😁 Varmasti käymme myös tulevaisuudessa.

"Good"
4/6
Veera S.2 years ago · 1 review

Tunnelma ja palvelu olivat hyviä, ruoka ok melko keskinkertaista tasoa.

"Excellent"
6/6
Jere L.2 years ago · 1 review

Ruoka oli erittäin hyvää ja isot annokset. Asiakaspalvelu oli myös tosi hyvää

"Excellent"
6/6
Roman R.2 years ago · 1 review

The service was great and the food was also amazing!

"Excellent"
6/6
Natalia G.2 years ago · 2 reviews

Aivan erinomainen ruokaa ja palvelu, suosittelen! Ja hinnat ovat kohdallaan.

"Very good"
5/6
Tommi A.2 years ago · 3 reviews

Hyvä ruoka ja juoma! Ilmapiiri OK, mutta voisi olla vähemmän meluisa.

"Excellent"
6/6
Anne H.2 years ago · 5 reviews

Mukava ravintola, suosittelen lämpimästi. Kiva henkilökunta ja nopea palvelu. Hyvä sijainti.

"Average"
3/6
Veera P.2 years ago · 1 review

Aikaisemmin Amigo tarjoili ihania suussa sulavia perunoita, mutta nyt tilalla on mäkkäritason ranskalaisia. Myöskään bernaise-kastike ei ole ennallaan.

"Very good"
5/6
Maaria B.2 years ago · 1 review

Tunnelma oli mukava, palvelu ystävällistä ja ruoka oikein hyvää, vaikka meidän makuun annoksissa oli hieman runsaasti suolaa. Oli myös hienoa, että vegaanisia vaihtoehtoja löytyi!

"Very good"
5/6
Pelle H.2 years ago · 2 reviews

Trevlig personal. Maten jättegod. Sniglarna de bästa jag har ätit på många år. Köttet mört och stekt precis som vi ville ha det.

"Average"
3/6
Katri I.2 years ago · 1 review

Ravintolassa oli todella kylmä. Ilmastointi puhalsi kylmää niin, että istuimme viltit päällä sisällä. Ei jatkoon, vaikka ruoka oli hyvää ja tarjoilija yritti parhaansa.

"Good"
4/6
Noora R.2 years ago · 22 reviews

Hyvää ruokaa hyvällä hinta-laatusuhteella. 3 ruokalajin menu on aika täyttävä.

"Awful"
1/6
Jonna P.2 years ago · 1 review

Ravintolasta oli saamattomissa kaikki mitä olisi tullut rasvakeittimestä sekä paella!!! Ja palvelu todella töykeää!

"Average"
3/6
Pirkko H.2 years ago · 2 reviews

Ravintolassa joutui odottelemaan tarjoilijaa, koska paikalla oli vain yksi tarjoilija. Yläkerrassa kylmä. Positiivista oli, että kerrottiin etukäteen sähköpostilla, ettei ranskalaisia ole tarjolla koneen rikkoutumisen vuoksi. Toisesta annoksesta puuttui pyydetyt kermaperunat. Sanottiin keittiön varmaan tehneen virheen, muttei pahoitellut asiaa. Ruoka muuten oli ok.

"Good"
4/6
Kirsi H.2 years ago · 1 review

Ruoka oli jäähtynyt, mutta saimme pyynnöstä uudet annokset ja ne olivat kuumat & maistuvat.

"Good"
4/6
Pauliina L.2 years ago · 27 reviews

Hyvä tapaslankku jee, mutta kananrinta ei ollut kummoisen makuinen. Mehukas se oli kyllä. Ruuat tulivat nopeasti, vaikka asiakkaita riitti.