Looks like something didn't load right, please reload this page.
Ravintolat
Helsinki
Keskusta
Ginza Sushi Bar Kluuvi
Ginza Sushi Bar Kluuvi Arvostelut

Ginza Sushi Bar Kluuvi

japanilainen, aasialainen, sushiravintola

Pääruoat maksavat noin53€

Ginza Sushi Bar Kluuvi ei ole varattavissa Quandoon kautta. Voit tehdä varauksen ottamalla yhteyttä ravintolaan oheisten yhteystietojen avulla.

Arvostelut – Ginza Sushi Bar Kluuvi (111)

Read what people think about Ginza Sushi Bar Kluuvi! All reviews are written by verified Quandoo diners.

4.7/6

111 arvostelua

4.7/6

111 arvostelua

Ruoka:Herkullinen
Tunnelma:Viihtyisä
Palvelu:Loistava
Hinta/laatu:Edullinen
Odotusaika:Vain vähän aikaa
Melu:Miellyttävä
652
522
415
36
29
17
Uusimmat
  • Uusimmat
  • Korkeimmat arviot
  • Matalimmat arviot
"Hyvä"
4/6
Miguel Â.8 months ago · 13 reviews

The restaurant has a nice atmosphere, the lady running the place is nice and the sushi is ok. However, this isn’t a “all you can eat” place since you can only place two orders of max 10 sets of 2 pieces (so you can eat 40 pieces in total) and the menu is quite limited. In addition, the brownish rice in sushi is a bit off but the fish is fresh and the pieces are hand made based on the orders. The service is a bit slow and several people complained about their orders taking too long.

"Loistava"
6/6
Henri K.8 months ago · 1 review

Loistavaa sushia! Omalaatuinen ja hyvä konsepti, ruoka maistuu tuoreelta ja hyvältä

"Erittäin hyvä"
5/6
Binh B.8 months ago · 3 reviews

It was a bit crowded due to the campaign, but the staff was friendly and flexible. Overall, the food was great. Both the adults and children enjoy.

"Kauhea"
1/6
Mike P.8 months ago · 1 review

Ruoka oli hyvänmakuista ja tuoretta, mutta palvelu oli kerrassaan surkeaa. Saapuessamme meille ilmoitettiin, että ruuan valmistumisessa kestää noin. 30 minuuttia, mutta odotettuamme noin tunnin ja 20 minuuttia ei tilauksesta ollut vieläkään kuulunut. Menin tiskiltä kysymään, että kestääkö ruuissa vielä kauan, sillä olimme odottaneet jo lähes puolitoista tuntia, josta minut ohjattiin takaisin pöytään, jossa tarjoilija kysyi haluanko rahat takaisin tai alennuksen, joista valitsin rahat takaisin. Tarjoilija myös ystävällisesti sanoi, että saamme sushia ilmaiseksi, joiden valmistuksessa kesti vielä noin 20minuuttia. Sushi oli hyvää ja tuoretta, mutta palvelussa näyttää olevan suuria puutteita, sillä yli tunnin odottaminen näytti olevan normaalia, sillä lähes jokaisesta pöydästä käytiin kysymässä missä ruoka viipyy vierailumme ajan. En voi suositella Ginzassa syömistä, ellei välttämättä halua tuhlata useampaa tuntia siellä käymisessä.

"Loistava"
6/6
Hanna R.8 months ago · 18 reviews

Palvelu aivan ihanaa! Ruoka suli suussa ja tehtiin tuoreista raaka-aineista tilauksesta. Ainoastaan kauppakeskusmiljöö hieman latisti tunnelmaa.

"Loistava"
6/6
Siiri P.8 months ago · 1 review

Ihana palvelu ja henkilökunta ja loistava ruoka. Ottivat huomioon synttärit

"Hyvä"
4/6
Katja E.8 months ago · 1 review

Muista laittaa nimi vielä ostoskorin jälkeen tilaukseesi, niin saat sovellukseen ajan koska tilauksesi saapuu pöytään. Sushi oli erinomaista ja samoin palvelu. Kiitos!

"Loistava"
6/6
Paula Malii O.8 months ago · 11 reviews

Tastey and delicious like always. Recommend this place to sushi lovers.

"Erittäin hyvä"
5/6
Meri A.8 months ago · 7 reviews

Tykkään konseptista ja sivulla olevasta salaattibaarista. Selkeä mobiilitilaus ja hyvin myös vegaanisia vaihtoehtoja.

"Loistava"
6/6
Dany D.8 months ago · 1 review

Sushi oli hyvää ja hyvää asiakaspalvelu. Paikka oli myös tosi rauhallista

"Loistava"
6/6
Paula Malii O.8 months ago · 11 reviews

The place was packed so the line was little long but understandable but the food never dissappoints its delicious i recommend. The staff here super nice.

"Loistava"
6/6
Paula Malii O.8 months ago · 11 reviews

It was perfect the most delicious sushi in finland. The sushi melts in my tongue and the flavour is everything. Big bite small amount of rice.

"Huono"
2/6
Aracelly F.9 months ago · 2 reviews

It took way too long for food to arrive at our table. In fact, one member of the party left without eating because it took too long. Further, the only sushi they seemed to have was salmon. It was mediocre.

"Loistava"
6/6
Mia V.9 months ago · 1 review

Fresh food that we really liked and enjoyed and great service!

"Loistava"
6/6
Osmo S.9 months ago · 8 reviews

Erinomaista sushia kohtuullisen miellyttävässä ympäristössä. Ravintola on tosi siisti ja toimiva tälle konseptille (pöytiintarjoilu), jos olisi erilainen systeemi niin kävisi äkkiä ahtaaksi isommalla ruokailijamäärällä. Henkilökunta oli ystävällistä ja osaavaa, ISO plussa tilausjärjestelmästä (app-pohjainen tilaus), vaikka hetki kesti päästä kärryille siitä (tökki hieman, jos teki tosi nopeasti lisätilauksen). Ympäristö saattaa joskus olla pieni ongelma, sillä ravintola sijaitsee aivan kulkuväylän vieressä. Jos Kluuvissa sattuu olemaan läpikulkua, kuuluu ja näkyy se väkisin ravintolaan. Nyt ei ollut paha tilanne (lukuun ottamatta yhtä parkuvaa pikkulasta ja äänekkäämpää ohi kulkenutta opiskelijaporukkaa), lisäksi viereisen ravintolan äänet kuuluvat varsin hyvin. Tärkein eli ruoka oli herkullista. Tilauksesta tehdyt sushit olivat todella hyviä ja niitä oli varsin laaja valikoima eivätkä tilausajat päässeet venymään liikaa (edes siinä vaiheessa, kun lähes kaikissa ravintolan pöydissä oli ruokailijoita). Todella maukkaita ja monipuolisia susheja, jos (henkilökohtaisesti) olisi vielä ollut erilainen kalanigiri tai pari lisää, sanoisin nappivalikoimaksi. Iso plussa myös siitä, että syömättä jääneistä susheista laskutetaan (JOS siis "uhkaus" myös toteutetaan tarvittaessa). Suosittelen lämpimästi, varmasti tulee käytyä toistekin!

"Huono"
2/6
Ilari M.9 months ago · 1 review

Kolkko tunnelma ja paikka tyhjä, palvelu hyvää ja ruoka myös, sistustusta voisi tehdä viihtyisämmäksi

"Huono"
2/6
Olga G.9 months ago · 1 review

It seems like the food is not super fresh, soya sauce was a bit sour. The quality and taste dropped a lot

"Loistava"
6/6
Tanja N.9 months ago · 11 reviews

Buffet toimii siten että puhelimella tehdään tilaukset ja sushiannokset kootaan omien mieltymisten mukaan. Sitten kokki valmistaa sushit ja ne tarjoillaan pöytään kauniisti aseteltuna. Voit tilata uudelleen niin monta kertaa kuin jaksat syödä -kaikki sisältyy buffetin hintaan. Laadukkaat, tuoreet ja maukkaat annokset. Runsas määrä susheja niin merenelävien ystäville kuin kasvissyöjillekin. Ystävällinen palvelu. Salaattipöytä ja vesi sisältyy hintaan. Tullaan ehdottomasti uudelleen!

"Loistava"
6/6
Antero R.10 months ago · 1 review

Parasta sushia mitä olen koskaan syönyt. Liioittelematta. Valikoima oli runsas ja kaikki lajit olivat tuoreita ja valtavan herkullisia.

"Erittäin hyvä"
5/6
Micke M.10 months ago · 4 reviews

Sushit erittäin hyväiä, tilausjarjestelmä kätevä ja sushit tulivat nopeasti pöytiin.

"Loistava"
6/6
Ruby H.10 months ago · 19 reviews

The menu is improved with even sashimi option which is very tasty

"Kauhea"
1/6
Alli K.10 months ago · 1 review

Asiakaspalvelu oli hieman töykeää, mutta ruoka oli erittäin hyvää ja maukasta!

"Loistava"
6/6
laura l.10 months ago · 2 reviews

ruoka oli todella hyvää ja ihanaa kun sen sai ihan tuoreena, tykkäsimme paljon valikoimasta:3, työntekijät olivat tosi mukavia ja varmasti tulemme uudelleen syömään<3

"Hyvä"
4/6
Jul H.10 months ago · 2 reviews

Ginza Sushi Bar: hyvä ruoka, mukava tunnelma. Palvelu aika hidasta.

"Kauhea"
1/6
Patrik V.10 months ago · 1 review

Pitkät odotusajat, kovaan ääneen kilisevä tilauskello, osa sushista laadultaan huonoa, mutta joudut maksamaan ylimääräistä jos jätät syömättä.

"Hyvä"
4/6
Sofia S.a year ago · 1 review

Sushi was good, but the waiting time was 1 hour 🥲 so make sure you have time to enjoy the food in here. No complaints about the sushi 🫶🏽

"Erittäin hyvä"
5/6
Vinh Phuc L.a year ago · 11 reviews

Good, although the rice was quite a lot, but the sushi sauce is nice, and ordering through the app is convenient

"Loistava"
6/6
Rron S.a year ago · 1 review

Erittäin hyvä kokemus, nopea palvelu, ystävällinen henkiökunta, raikas kurkku vesi

"Loistava"
6/6
Alena H.a year ago · 4 reviews

It was super nice & great value for money! But be aware that around lunch time the waiting times might be looooong and you might not want to do this place if you’re in a hurry to get back to work. :)

"Erittäin hyvä"
5/6
Viivi R.a year ago · 12 reviews

Todella hyvät ja tuoreet sushit❤️ ei kannata mennä kiireiselle lounaalle sillä jonkin aikaa joutuu odottamaan.

"Erittäin hyvä"
5/6
Iisa L.a year ago · 2 reviews

Maistuvaa ja maukasta sushia sekä ystävällinen palvelu. Varmasti mennään vielä uudelleenkin.

"Kauhea"
1/6
Sofia T.a year ago · 1 review

Served gluten even though I ordered gluten free. Got money back and apologies but as allergic it is not going to make me feel better.

"Keskinkertainen"
3/6
Ida K.a year ago · 1 review

Asiakaspalvelu ei ollut parhaimmasta päästä. Myöskin ostettiin all you can eat mutta saatiin tilata vain kaksi kertaa…? Eihän se silloin ole all you can eat, valikoima ei ollut suuri, mentiin siis juuri sen takia kun nähtiin tiktokissa video ihanasta valikoimasta mutta mitään niitä annoksia ei ollut tarjolla…

"Loistava"
6/6
Eero N.a year ago · 1 review

Sushit erittäin hyviä! Toki kun susht valmistetaan tilauksesta käsin, joutuu niitä hetken odottamaan.

"Huono"
2/6
Amanda N.a year ago · 1 review

Käytiin ravintolassanne lauantaina 28.6 illalla. Ravintola oli epä-siistinen ja tarjoilija oli aika epä-mukava ja kun tilattiin ruoka ja se sanoi QR sivulla että se pitäis kestä 10 min, todelisuudessa se kesti 45 min, ja kun ruoka tuli se ei ollut kaikki mikä tilattiin, se tapahtui molemmat kerrat kun tilattiin. Ymmärrän että se varmasti oli joku ongelma tilaus-sivun kanssa, mutta tarjoilija pitäisi varmasti huomaa että koko täynä ravintola ei ollut saanut ruokaa pitkäist aikaa.

"Kauhea"
1/6
AKG C.a year ago · 1 review

The waiter is the face of the restaurant. If the waiter ignores his client, then the whole impression of the restaurant was spoiled in the first minutes of visiting this place. And no matter how delicious the food was later. The impression is already spoiled. There is no desire to visit this restaurant again and even more so to recommend it to other people.

"Hyvä"
4/6
Tara A.a year ago · 4 reviews

very good food, nice service, maybe a little bit slow.

"Hyvä"
4/6
Sebastian O.a year ago · 1 review

Sushit olivat hyviä. Odotusaika oli noin 10-15min tilausten välissä, niin se oli liikaa. Valikoima oli myös hieman suppea.

"Loistava"
6/6
Vesa T.a year ago · 1 review

Ruoka oli todella hyvää ja drinkit myös! Tulen toistenkin! Vahva suositus

"Loistava"
6/6
Phong N.a year ago · 2 reviews

highly recommend for this restaurant, the taste is just about enough and the fish are fresh.

"Erittäin hyvä"
5/6
Henry T.a year ago · 36 reviews

Food is generally really good. One thing they can improve: Some roasted salmon were not fully roasted, still a bit raw. F

"Erittäin hyvä"
5/6
Toivo Y.a year ago · 1 review

Ruoka ja palvelu oli erinomaista. Ainoa miinus oli, että vieressä on korealainen bbq ravintola, josta tuli savunhajua pöytää.

"Erittäin hyvä"
5/6
Suvi K.a year ago · 1 review

Hyvä uusi tuttavuus jossa kaikki toimii ja voin suositella. Hyvää

"Erittäin hyvä"
5/6
Marie S.a year ago · 2 reviews

Sushit oli tuoreita ja maukkaita. Palvelu oli mukavaa ja hyvää.

"Loistava"
6/6
Pasi L.a year ago · 21 reviews

Erinomainen sushi ja erikseen tilauksesta pöytään tulevat annokset oikein mukava konsepti, palvelu oli myös nopeaa

"Loistava"
6/6
Fredrik H.a year ago · 1 review

Erittäin hyvää ruokaa ja todella hyvää palvelua. Ehdottomasti paikka jatkoon!

"Loistava"
6/6
Lissu D.a year ago · 1 review

Ginza oli siisti, Soin tosi hyvä ruoka ja lämmintä asiakaspalvelu. Pitää tulla takaisin pian

"Loistava"
6/6
Markus P.a year ago · 6 reviews

Loistava palvelu ja ruoka. Tilatut annokset tulivat todella nopeasti pöytään.

"Hyvä"
4/6
Hanna P.a year ago · 36 reviews

Ruoka oli hyvää ja buffetin konsepti oli kiva. Asiakaspalvelija oli ystävällinen.

"Loistava"
6/6
Wemppa K.a year ago · 1 review

Aivan loistava! suosittelen! Todella laadukasta ja nopea keittiö, varmasti uudestaan