Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Juva
Centre
TeaHouse of Wehmais
TeaHouse of Wehmais Reviews

TeaHouse of Wehmais

Reviews of TeaHouse of Wehmais (658)

Read what people think about TeaHouse of Wehmais! All reviews are written by verified Quandoo diners.

5.3/6

658 reviews

5.3/6

658 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Excellent
Service:Excellent
Value for money:Great value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Very pleasant
6324
5229
464
329
212
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Good"
4/6
Raija S.a year ago · 5 reviews

Käynti Teahousessa on aina ilo. Kartanomiljöö on ihastuttava. Varasimme pöydän etukäteen ja tilasimme ennakkoon kahdelle jaettavaksi lihaplatterin ja yhden afternoon tea -setin. Siitä huolimatta odottelimme lähes puoli tuntia syötäviä. Harmillisesti molemmat tuotteet, teetarjotin ja platter, tuotiin pöytään yhtä aikaa. Emme ymmärtäneet pyytää, että tee tuotaisiin vasta platterin jälkeen eikä tarjoilija huomannut kysyä, miten haluamme. Niinpä pieni kahden hengen pöytä oli aivan liian täynnä tavaraa ja kun pyysimme pientä jakkaraa tai apupöytää, sellaista ei ollut saatavana. Olisi ollut myös mukavaa saada erilliset lautaset platterin jakamiseen. Myös tilaamamme olut oli lopussa ja vain lämmintä olisi ollut varastossa. Olin tilannut ennakkoon gluteenittoman teetarjoilun. Tuotteet olivat oikein hyviä ja erityisesti skonssit olivat tuoreita ja pienet leivät maukkaita. Myös lihaplatter oli onnistunut kokonaisuus. Pienellä viilauksella kokemus voisi olla loistava, nyt se oli ok. Pöytävaraus on suositeltava sesonkiaikana.

"Excellent"
6/6
Marja L.a year ago · 1 review

Automatkan aikana tilatut skonssit ilman kotimaisia viljoja olivat todella herkulliset! Sekä suolaiset että makeat täytteineen olivat maukkaat. Teelaaduista saimme hyvän käsityksen listasta ja palvelu oli erinomainen. Kotiinviemisiksi ostettiin teetä ja skonssijauhot. Suurkiitos!

"Excellent"
6/6
Krista T.a year ago · 1 review

Kesä menu aivan loistava, jäätee kylmää ja virkistävää ja skonssit taivaallisia. Palvelu ystävällistä ja asiantuntevaa.

"Excellent"
6/6
Anni L.a year ago · 1 review

Kaunis miljöö ja ihanat tarjottavat! Iltapäivän teehetki oli ihastuttava kokemus.

"Very good"
5/6
Eija H.a year ago · 1 review

Ruoka ja tee erinomaisia! Mutta navetasta tullut lannan pistävä haju latisti tunnelmaa.

Important Update:

Quandoo is closing down. This is a planned, phased process and our platform remains available until 30 September 2026.

More details
"Excellent"
6/6
Oskari H.a year ago · 3 reviews

Saimaa kattaus maistuva. Palvelu sujuvaa vaikka olikin ruuhkaisa aika iltapäivästä

"Very good"
5/6
Anne L.a year ago · 1 review

Aina yhtä ihana palvelu ☀️ joka kesäinen vierailu ja aina ihanat tarjoilut

"Excellent"
6/6
Vappu R.a year ago · 1 review

Erinomainen kasvisplatter ja salaatti, ihana tee ja skonssit. Huippu palvelu.

"Very good"
5/6
Pauli V.a year ago · 2 reviews

Tarjoilut herkullisia ja palvelu toimi hyvin. Lietelannan haju oli hetkittäin tyrmäävä.

"Excellent"
6/6
Olli P.a year ago · 1 review

Miellyttävä ja asiantunteva asiakaspalvelu. Asiakkaiden toiveet huimioitiin hienosti kiitos paljon

"Good"
4/6
Heidi W.a year ago · 1 review

Miellyttävä ympäristö, hyvä palvelu, hyvä ruoka ja mielenkiintoiset teet ruuan kanssa.

"Very good"
5/6
Mikko R.a year ago · 1 review

Hyvät tuotteet ja palveli ok.kiitos tulemme vielä uudelleen ehkä lounaalle

"Excellent"
6/6
Soile V.a year ago · 1 review

Henkilökunta oli asiantuntevaa, mukavaa ja iloista. Teevalikoima oli erinomainen. Miljöö kaunis ja viihtyisä.

"Very good"
5/6
Merja L.a year ago · 6 reviews

Tuttu paikka - palvelu jälleen kerran erinomaista👍 Annokset runsaita ja maut kohdallaan😋

"Very good"
5/6
Päivi K.a year ago · 3 reviews

Upea afternoon tea-tarjoilu. Runsas ja erilaisia ihania makuelämyksiä. Tee-suositus tarjoilijalta onnistui upeasti! Kiitos!

"Excellent"
6/6
Katri K.a year ago · 2 reviews

Ihana miljöö ja loistavat tarjoilut. Skonssit olivat herkullisia ja sai vielä hyvät tuliaiset kotiin.

"Good"
4/6
Nina S.a year ago · 2 reviews

Mukavan ihastuttava ja herkullinen paikka. Talo täynnä porukkaa, mutta palvelu toimi.

"Good"
4/6
Nina S.a year ago · 2 reviews

Mukavan ihastuttava ja herkullinen paikka. Talo täynnä porukkaa, mutta palvelu toimi.

"Excellent"
6/6
Johanna H.a year ago · 3 reviews

Erinomainen ja herkullinen afternoon tea/ iltapäiväteekattaus. Hyvä palvelu. Myymälässä erinomainen teevalikoima!

"Excellent"
6/6
Riikka K.a year ago · 2 reviews

Kaunis ja tunnelmallinen miljöö, herkullista teetä (iso valikoima) ja teehen sopivat tarjottavat.

"Excellent"
6/6
Leena S.a year ago · 1 review

Ystävällinen palvelu, herkulliset iltapäiväteetarjoilut!, suosittelen! Myös gluteeniton onnistui, kun tilasin etukäteen.

"Excellent"
6/6
Autio S.a year ago · 2 reviews

Upea ympäristö ja hieno palvelu! Annokset myös kauniita ja maistuvia.

"Excellent"
6/6
Merja H.a year ago · 2 reviews

Suussa sulavat skonssit ja kesäteemaku oli aivan ihana sekä jäätee oli raikas tähän helteeseen.

"Very good"
5/6
Arto S.a year ago · 1 review

Ruoka, juoma, palvelu ja miljöö mitä hienoin. Tietysti hyvä seura kruunasi kaiken. Suosittelen.

"Excellent"
6/6
Maiju H.a year ago · 2 reviews

Jälleen aivan ihana kokemus ja ihanat herkut! Teekaupasta löytyi myös kotiinviemisiä.

"Excellent"
6/6
Jussi S.a year ago · 2 reviews

Miljöö mukava maalaismaiseman keskellä, tarjoilijat iloisia kuumuudesta huolimatta ja afternoon tea kattaus erinomainen.

"Excellent"
6/6
Salla K.a year ago · 8 reviews

Ehdottomasti kokemisen arvoinen paikka! Skonssit aivan mahtavia ja teen maku vain korostui oikean leivoksen kanssa.

"Excellent"
6/6
Tuija L.a year ago · 1 review

Hyvä palvelu ja maistuvat teet ja herkut. Hieno miljöö ja sisustus.

"Very good"
5/6
Jonna V.a year ago · 1 review

Loistavat gluteenittomat suolaset ja skonssit sekä tee. Kiitos hyvästä afternoon tea- hetkestä

"Excellent"
6/6
Quandoo Dinera year ago · 1 review

Kiitoksia herkullisista tarjoiluista ja ystävällisestä palvelusta. Miellyttävä kokemus. Ulkona voisi olla enemmänkin pöytiä?

"Excellent"
6/6
Lasse S.a year ago · 2 reviews

Afternoon tea oli loistava taas jälleen kerran. Palvelu oli tosi miellyttävä.

"Excellent"
6/6
Irma H.a year ago · 2 reviews

Paikka oli todella viihtyisä, ja palvelu nopeaa. Ruoka oli erinomaista.

"Excellent"
6/6
Tiia H.a year ago · 1 review

Upean näköiset ja makuiset annokset, ihanaa teetä ja huippu palvelu! Ehdottomasti lämmin suositus käydä!

"Good"
4/6
Marjut R.a year ago · 3 reviews

Tunnelma oli hyvä: tarjoilijat huomioivat asiakkaan, paikalla oli lapsiperheitä jotka rakensivat rentoutta, Ravintolasali on tyylikäs, historia läsnä kauniisti. Ruoka oli keskinkertaista. Siinä olisi parantamisen varaa

"Very good"
5/6
Tuula B.a year ago · 1 review

Tarjottavat olivat erinomaisia. Miljöö oli upea ja teimme erinomaisia ostoksia putiikissa.

"Excellent"
6/6
Anne J.a year ago · 14 reviews

Nautimme herkullisen Afternoon Tean kahdelle. Palvelu oli sujuvaa ja osaavaa, teelaatujen ja -makujen valikoima kattava.

"Excellent"
6/6
Johanna C.a year ago · 2 reviews

Ihana paikka! Harmi, että olemme aikaisemmin ajettu ohi, pysähtymättä. menemme uudelleen.

"Excellent"
6/6
Oskari K.a year ago · 1 review

Erinomainen palvelu ja ihana kokemus kaiken kaikkiaan. Voi suositella muillekin kuin ohi ajaville!

"Excellent"
6/6
Lauri W.a year ago · 1 review

ihana miljöö, hyvät tuotteet, ystävällinen palvelu, selkeät opasteet, kevyt tunnelma

"Excellent"
6/6
Heli A.a year ago · 1 review

Kokonaisuus oli loistava, ruoat hyviä ja tarjolla mukava sekä asiansa osaava

"Excellent"
6/6
Fredrika A.a year ago · 1 review

Miellyttävä, ystävällinen ilmapiiri ja kissa sai tulla mukaan ulkopöytään. Loistavat teet.

"Excellent"
6/6
Pentti R.a year ago · 1 review

Ruoka, palvelu ja miljöö vastasivat odotuksia ja jopa ylitti ne.

"Excellent"
6/6
Carita L.a year ago · 1 review

Ystävällinen ja asiallinen palvelu. Todella hyvä, laadukas ja maistuva tarjoilu.

"Excellent"
6/6
Vuokko P.a year ago · 1 review

Saamani kasvisplatteri oli äärimmäisen kaunis ja erittäin maukas sekä taidolla valmistettu. Suosittelen lämpimästi!

"Excellent"
6/6
Maija K.a year ago · 1 review

Ihana rauhallinen maalaismiljöö. Herkullista ruokaa, monipuolinen juomavalikoima, ystävällinen henkilökunta. Bonuksena laadukas pieni teepuoti. Suosittelen!

"Excellent"
6/6
Elina J.a year ago · 1 review

Tunnelma oli tosi kiva ja tarjoilut erittäin maistuvia. Erityiskiitos myös palvelusta! Kaikin puolin ihana paikka.

"Very good"
5/6
Pervin H.a year ago · 5 reviews

Oli Hyvä hinta laatu suhde. Tulen kyllä käymään vielä toistekin

"Excellent"
6/6
Paula J.a year ago · 1 review

Söimme päivän salaatit ja tänään oli tarjolla kylmäsavulohta. Annokset olivat tosi maukkaita ja ulkonäkö hiveli silmää. Tee oli erittäin hyvin haudutettua ja maistui hyvältä ja kahvi myös. Tarjoilu oli loistaa.

"Very good"
5/6
Anne K.a year ago · 1 review

Kokemus oli oikein myönteinen. Hyvin ystävällistä palvelua saimme. Meillä oli hääpäivä, joten käynti oli kaikin puolin meille tärkeä. Ehkä olisimme toivoneet kukan tai kukkia pöytään ja jonkun pienen yllätyksen. Syömiset olivat maukkaita ja täyttivät mukavasti. Ympäristö oli siisti ja viihtyisä ja sopivan rauhallinen.

"Very good"
5/6
Päivi K.a year ago · 1 review

Todella miellyttävä ja rauhallinen ilmapiiri. Asiantunteva ja asiallinen henkilökunta kaikkinensa.

"Excellent"
6/6
Salla A.a year ago · 3 reviews

Afternoon tea oli aivan ihana! Palvelu todella sydämmellistä ja miljöö upea

Similar restaurants