Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Hanko
Centre
Skiffer Hanko
Skiffer Hanko Reviews

Skiffer Hanko

Pizza, European

Skiffer Hanko is not bookable via Quandoo. To make a reservation, contact the restaurant using the details below.

Reviews of Skiffer Hanko (11)

Read what people think about Skiffer Hanko! All reviews are written by verified Quandoo diners.

4.0/6

11 reviews

4.0/6

11 reviews

Food:Good
Atmosphere:Nothing special
Service:Good
Value for money:Overpriced
Waiting time:Average
Noise levels:Average
63
52
41
32
23
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Not good "
2/6
Emmi P.4 months ago · 2 reviews

Ruoka ei maistunut ja kun kerroin siitä niin siihen ei ragoitu millään tavalla.

"Excellent"
6/6
Tiina K.a year ago · 29 reviews

Skifferin pizzat on mielestäni ollut aina tosi hyviä. Valtavirrasta poikkeavat ja laadukkaalta tuntuvat täytteet iso plussa ja syy, miksi Skrifferissä mielellään käyn.

"Excellent"
6/6
Tiina K.a year ago · 29 reviews

Skifferin ihanan ohuen pohjan omaavat pizzat toimivat aina ❤️ Täytteet vaikuttavat todella laadukkailta. Skiffer on helppo valinta!

"Good"
4/6
Miina S.2 years ago · 30 reviews

Hyvä lista ja maukkaat pizzat - kaikille olisi maistunut jopa hiukan isompikin liuska. Jos hinnat olisivat pari euroa edullisemmat, tulisi haettua ja käytyä enemmän.

"Excellent"
6/6
Lasse M.2 years ago · 1 review

Hyvä palvelu ja pizzat. Nopea ja edullinen isommalla porukalla. Kiitos!

"Very good"
5/6
Mari H.2 years ago · 1 review

Hyvä ruoka! Kiva terassi ja mukava henkilökunta. Voisin mennä uudelleenkin.

"Not good "
2/6
Quandoo Diner2 years ago · 1 review

Pizzat olivat luokattoman huonot. Vähän täytettä, mauton, kuiva ja törkeän hintainen laatuunsa nähden. Palvelu oli onneksi ihan mukavaa, mutta pizzoille ei tulla enää ikinä.

"Average"
3/6
Essi K.2 years ago · 1 review

Odotimme laskua puoli tuntia, kukaan ei huomioinut vaikka kävelivät monta kertaa ohi

"Average"
3/6
Anna Maija S.2 years ago · 3 reviews

Liuskat, interiööri eikä palvelukaan ollut valotettavasti tavallista pizzapaikkaa parempi. Odotukset olivat korkeammalla.

"Not good "
2/6
Seija S.2 years ago · 1 review

Tarjoilijaneidillä oli nuuska huulessa, T-paita rullattuna ylös niin että napa kourineen näkyi ja housujen takataskusta pullotti nuuskarasia. Tilasimme 3 pitsaa, joista yksi oli aivan palanut.

"Very good"
5/6
christian w.2 years ago · 1 review

good food. good service. cozy place. prices a tad high but portions were big.