Looks like something didn't load right, please reload this page.
Ravintolat
Hanko
Keskusta
Skiffer Hanko
Skiffer Hanko Arvostelut

Skiffer Hanko

Skiffer Hanko ei ole varattavissa Quandoon kautta. Voit tehdä varauksen ottamalla yhteyttä ravintolaan oheisten yhteystietojen avulla.

Arvostelut – Skiffer Hanko (11)

Read what people think about Skiffer Hanko! All reviews are written by verified Quandoo diners.

4.0/6

11 arvostelua

4.0/6

11 arvostelua

Ruoka:Maukas
Tunnelma:Ei mitenkään erityinen
Palvelu:Keskivertoa parempi
Hinta/laatu:Ylihinnoiteltu
Odotusaika:Melko kauan
Melu:Ei häirinnyt
63
52
41
32
23
1
Uusimmat
  • Uusimmat
  • Korkeimmat arviot
  • Matalimmat arviot
"Huono"
2/6
Emmi P.4 months ago · 2 reviews

Ruoka ei maistunut ja kun kerroin siitä niin siihen ei ragoitu millään tavalla.

"Loistava"
6/6
Tiina K.a year ago · 29 reviews

Skifferin pizzat on mielestäni ollut aina tosi hyviä. Valtavirrasta poikkeavat ja laadukkaalta tuntuvat täytteet iso plussa ja syy, miksi Skrifferissä mielellään käyn.

"Loistava"
6/6
Tiina K.a year ago · 29 reviews

Skifferin ihanan ohuen pohjan omaavat pizzat toimivat aina ❤️ Täytteet vaikuttavat todella laadukkailta. Skiffer on helppo valinta!

"Hyvä"
4/6
Miina S.2 years ago · 30 reviews

Hyvä lista ja maukkaat pizzat - kaikille olisi maistunut jopa hiukan isompikin liuska. Jos hinnat olisivat pari euroa edullisemmat, tulisi haettua ja käytyä enemmän.

"Loistava"
6/6
Lasse M.2 years ago · 1 review

Hyvä palvelu ja pizzat. Nopea ja edullinen isommalla porukalla. Kiitos!

"Erittäin hyvä"
5/6
Mari H.2 years ago · 1 review

Hyvä ruoka! Kiva terassi ja mukava henkilökunta. Voisin mennä uudelleenkin.

"Huono"
2/6
Quandoo-ruokailija2 years ago · 1 review

Pizzat olivat luokattoman huonot. Vähän täytettä, mauton, kuiva ja törkeän hintainen laatuunsa nähden. Palvelu oli onneksi ihan mukavaa, mutta pizzoille ei tulla enää ikinä.

"Keskinkertainen"
3/6
Essi K.2 years ago · 1 review

Odotimme laskua puoli tuntia, kukaan ei huomioinut vaikka kävelivät monta kertaa ohi

"Keskinkertainen"
3/6
Anna Maija S.2 years ago · 3 reviews

Liuskat, interiööri eikä palvelukaan ollut valotettavasti tavallista pizzapaikkaa parempi. Odotukset olivat korkeammalla.

"Huono"
2/6
Seija S.2 years ago · 1 review

Tarjoilijaneidillä oli nuuska huulessa, T-paita rullattuna ylös niin että napa kourineen näkyi ja housujen takataskusta pullotti nuuskarasia. Tilasimme 3 pitsaa, joista yksi oli aivan palanut.

"Erittäin hyvä"
5/6
christian w.2 years ago · 1 review

good food. good service. cozy place. prices a tad high but portions were big.