Looks like something didn't load right, please reload this page.
Ravintolat
Parainen
Keskusta
Köpmans Café & Restaurant
Köpmans Café & Restaurant Arvostelut

Köpmans Café & Restaurant

skandinaavinen, eurooppalainen

Pääruoat maksavat noin19€

Köpmans Café & Restaurant ei ole varattavissa Quandoon kautta. Voit tehdä varauksen ottamalla yhteyttä ravintolaan oheisten yhteystietojen avulla.

Arvostelut – Köpmans Café & Restaurant (12)

Read what people think about Köpmans Café & Restaurant! All reviews are written by verified Quandoo diners.

5.5/6

12 arvostelua

5.5/6

12 arvostelua

Ruoka:Taivaallinen
Tunnelma:Loistava
Palvelu:Loistava
Hinta/laatu:Edullinen
Odotusaika:Tilaus tuli hetkessä
Melu:Erittäin miellyttävä
67
54
41
3
2
1
Uusimmat
  • Uusimmat
  • Korkeimmat arviot
  • Matalimmat arviot
"Loistava"
6/6
Sade R.7 months ago · 14 reviews

Ihana ravintola Nauvon sydämessä. Herkullinen ruoka ja erinomainen palvelu, plussaa tunnelmallisesta sisäpihasta!

"Loistava"
6/6
Indira W.2 years ago · 1 review

Kaikki erinomaisen hyvää ja raikasta! Meidän lempipaikka Nauvossa 👍🏻 Kiitos

"Erittäin hyvä"
5/6
Tuovi R.2 years ago · 1 review

Upea puutarha, hyvä ruoka, ystävällinen palvelu. Linnut vähän häiritsivät ruokailua.

"Loistava"
6/6
Martti H.2 years ago · 1 review

Hyvä palvelu ja mukava tila, lähellä hotellia. Ruoka oli maukasta!

"Loistava"
6/6
Arttu H.2 years ago · 1 review

Mielenkiintoisia makuyhdistelmiä ja huippu livebändi, viihtyisä terassialue ja ystävällinen henkilökunta!

"Erittäin hyvä"
5/6
Pauliina M.2 years ago · 1 review

Erittäin hyvää ruokaa ihanassa puutarhassa. Ystävällinen henkilökunta. Voin lämpimästi suositella.

"Loistava"
6/6
Heikki H.2 years ago · 1 review

Erittäin maukas ruoka, hyvä palvelu, upea konsertti ( She’s leaving home)

"Hyvä"
4/6
Krisse R.2 years ago · 1 review

Kiva paikka ja hyvä palvelu. Ruoka ok mutta kaukana Farmors cafe’n annoksista!

"Erittäin hyvä"
5/6
Kristiina K.2 years ago · 1 review

The garden restaurant setting was nice and cosy. Service attentive and food delicious.

"Erittäin hyvä"
5/6
Anne F.2 years ago · 2 reviews

Muutama vegaaninen annos listalla, niukalti proteiinia, makumaailma hyvä. Palvelu hyvä

"Loistava"
6/6
Ann S.2 years ago · 2 reviews

Lovely staff. Great menu and beautifully cooked dishes. Great atmosphere

"Loistava"
6/6
Mathilda K.3 years ago · 10 reviews

Ihanan rento paikka, takapiha (missä meillä oli pöytä) oli kuin idyllinen kesäkeidas! Ruoka mielettömän hyvää, söimme kuuluisat haukiburgerit grillatulla sydänsalaatilla. Myös miljöö vaikutti positiivisesti kokemukseen.