Looks like something didn't load right, please reload this page.

Quandoo Kanta-asiakaspisteet

Tee ulkona syömisestä entistä palkitsevampaa

Ansaitse pisteistä rahaa takaisin tekemällä pöytävarauksia & kirjoittamalla arvosteluja sekä muista pikku toimista

  • 10€

    1 000 p

  • 50€

    5 000 p

  • 100€

    10 000 p

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään

Näin ansaitset pisteitä

Kanta-asiakaspistepotin kasvattaminen nollasta ensimmäiseen rahapalkkioon on helppoa. Näin se käy:

300 pistettä

Luo Quandoo-tili

200 pistettä

Varaa pöytä appimme kautta

150 pistettä

Varaa pöytä verkkosivustomme kautta

100 pistettä

Tilaa uutiskirjeemme

50 pistettä

Kirjoita ravintola-arvostelu

Valmiina aloittamaan pisteiden ansaitsemisen?

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään

Näin lunastat pisteitä

Kun olet kerännyt vähintään 1000 pistettä, toimi näin:

  1. Mene lunastuslomakkeelle
  2. Valitse rahasumma, jonka haluat lunastaa
  3. Syötä pankkitietosi
  4. Lunasta pisteesi ja saat rahat tilillesi 14 työpäivän (ma–pe) sisällä

Aloita pisteiden kerääminen heti

Create your own Quandoo account now and snap up 300 points straight away!

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään

Usein kysyttyjä kysymyksiä

  • Kanta-asiakaspisteiden ansaitseminen

    • Kun olen tehnyt pöytävarauksen, milloin saan Kanta-asiakaspisteeni?

      Saat Kanta-asiakaspisteesi, kun olet ruokaillut ravintolassa, ja ravintola on vahvistanut käyntisi. Saat pisteesi viimeistään 72 tunnin sisällä ravintolakäynnistäsi. Jos pisteesi eivät saavu tässä ajassa, ota meihin yhteyttä osoitteeseen service.fi@quandoo.com.

    • Kun olen kirjoittanut ravintola-arvostelun, milloin saan Kanta-asiakaspisteeni?

      Saat Kanta-asiakaspisteesi, kun tiimimme on julkaissut arvostelusi verkossa. Tavoitteemme on julkaista kaikki arvostelut 48 tunnin sisällä niiden saapumisesta järjestelmäämme. Arvosteluja ei julkaista automaattisesti, sillä ne tarkastetaan ensin arkaluontoisen, loukkaavan ja epäasiallisen sisällön varalta. Julkaisukelvotonta sisältöä sisältävät arvostelut hylätään tarkastuksen jälkeen, ja niistä ei myönnetä Kanta-asiakaspisteitä.

    • Miten ansaitsen Kanta-asiakaspisteitä käyttämällä Quandoo-etukoodia?

      Syötä Qundoo-etukoodi sille varattuun kohtaan tehdessäsi varausta. Kanta-asiakaspisteet myönnetään sinulle 72 tunnin sisällä vahvistetusta ravintolakäynnistäsi. Osa etukoodeista on käytettävissä useampaan kertaan, ja osa vain kerran. Lisäksi eri etukoodien voimassaoloajat vaihtelevat. Jos olet epävarma etukoodisi voimassaolosta tai käyttöehdoista, voit ottaa yhteyttä tiimiimme sähköpostitse osoitteeseen service.fi@quandoo.com.

    • Jos peruutan varaukseni, saanko silti Kanta-asiakaspisteitä?

      Valitettavasti et saa. Myönnämme Kanta-asiakaspisteitä vain varauksista, jotka on ansaittu sääntöjemme mukaan.

    • Voivatko Kanta-asiakaspisteeni vanhentua?

      Kyllä, hankkimasi uskollisuuspisteet vanhenevat, jos et tee uusia varauksia verkkosivustomme tai sovelluksemme kautta 180 päivän kuluessa.

    • Voinko yhdistää Kanta-asiakaspisteitä kahdelta eri Quandoo-tililtä?

      Valitettavasti kahden tilin pisteiden yhdistäminen ei ole mahdollista.

    • Voinko ansaita Kanta-asiakaspisteitä, jos varaan pöydän suoraan ravintolan nettisivuilta?

      Valitettavasti et saa. Myönnämme Kanta-asiakaspisteitä vain varauksista, jotka on tehty Quandoo-verkkosivuston tai -mobiilisovelluksen kautta.

  • Kanta-asiakaspisteiden lunastaminen

    • Kun olen lunastanut Kanta-asiakaspisteeni, milloin saan rahani?

      Kun olen lähettänyt meille täyttämäsi lunastuslomakkeen, siirrämme rahat sinulle 14 työpäivän (ma–pe) sisällä. Jos et saa rahojasi tässä ajassa, otathan meihin yhteyttä osoitteeseen service.fi@quandoo.com.

      Huom: et voi lunastaa pisteitäsi rahana ravintolassa tai vähentää niitä ravintolalaskustasi.

    • Miten peruutan Kanta-asiakaspisteideni lunastuspyynnön?

      Peruuttaaksesi lunastuspyynnön lähetä meille sähköpostia osoitteeseen service.fi@quandoo.com. Me varmistamme, että Kanta-asiakaspisteesi pysyvät tililläsi.

    • Mitä teen, jos syötän väärät pankkitiedot lunastuslomakkeelle?

      Jos uskot syöttäneesi virheelliset tai vanhentuneet tiedot, lähetä meille asiasta sähköpostia osoitteeseen service.fi@quandoo.com. Saat meiltä sitten pikapuoliin ohjeet tietojen uudelleen syöttämiseksi.

    • Minulla on yli 1000 Kanta-asiakaspistettä, mutta en saa lunastettua niitä. Miksi?

      Tehdäksesi lunastuspyynnön, sinulla tulee olla Quandoo-tililläsi vähintään 1000 pistettä ja sinun on tullut tehdä vähintään yksi toteutunut varaus Quandoon kautta. Toteutunut varaus tarkoittaa, että olet syönyt ravintolassa ja ravintola vahvistanut käyntisi.