Looks like something didn't load right, please reload this page.
Ravintolat
Helsinki
Herttoniemi
Treffi Herttoniemi
Treffi Herttoniemi Arvostelut

Treffi Herttoniemi

kansainvälinen, fuusioruoka, eurooppalainen

Pääruoat maksavat noin29€

Arvostelut – Treffi Herttoniemi (2 475)

Read what people think about Treffi Herttoniemi! All reviews are written by verified Quandoo diners.

4.9/6

2 475 arvostelua

4.9/6

2 475 arvostelua

Ruoka:Herkullinen
Tunnelma:Viihtyisä
Palvelu:Erinomainen
Hinta/laatu:Edullinen
Odotusaika:Vain vähän aikaa
Melu:Miellyttävä
6873
5906
4410
3189
273
124
Uusimmat
  • Uusimmat
  • Korkeimmat arviot
  • Matalimmat arviot
"Loistava"
6/6
Kristina L.2 years ago · 11 reviews

Treffissä viihtyy aina.Teema brunssit on ollut aina suosikkini.Usein tilaan lounasta kotiin.Ihan paras ravintola ja henkilökunta ystävällisiä.

"Loistava"
6/6
Marja N.2 years ago · 1 review

Ruoka erinomaista kuten aina. Voin suositella. Asiallinen palvelu, suomen kielellä. 👍

"Keskinkertainen"
3/6
Marjo K.2 years ago · 4 reviews

Seurueemme mielestä palvelu oli ystävällistä, mutta hidastunut sitten viime käynnin. Ehkä aika kultaa muistot, kun ruoka ei ollut ihan entisen veroista. Puhun n 3v takaisesta ajasta.

"Keskinkertainen"
3/6
Marjo K.2 years ago · 4 reviews

Seurueemme mielestä palvelu oli ystävällistä, mutta hidastunut sitten viime käynnin. Ehkä aika kultaa muistot, kun ruoka ei ollut ihan entisen veroista. Puhun n 3v takaisesta ajasta.

"Keskinkertainen"
3/6
Rita M.2 years ago · 1 review

Tarjoilijat jutteli keskenään, eivät huomioineet asiakkaita, joutui heiluttelemaan käsiä useampaan kertaan, että sai kiinitettyä henkilökunnan huomion. Ruokailijoita oli noin kymmenessä pöydässä, joten ei ollut ruuhkaa.

Tärkeä päivitys:

Quandoo lopettaa toimintansa. Kyseessä on suunniteltu, vaiheittainen prosessi — alustamme pysyy käytettävissä 30. syyskuuta 2026 asti.

Lisätietoja
"Erittäin hyvä"
5/6
Arja P.2 years ago · 1 review

Palvelu oli erinomaista, kuten on ollut aiemminkin. Kiva, että ravintolassa pystyy keskustelemaan musiikin häiritsemättä.

"Loistava"
6/6
Sauli V.2 years ago · 1 review

Hyvä palvelu ja rento tunnelma takasivat miellyttävän illan sekä yön.

"Erittäin hyvä"
5/6
Jenny V.2 years ago · 1 review

Upeat alkuruoat, huikea viinisovitus ja rauhallinen asiantunteva henkilökunta. Tulemme uudestaan❤️

"Erittäin hyvä"
5/6
Tiia R.2 years ago · 5 reviews

Ruoka on hyvää, mutta hinta on nykyään hieman korkea. Palvelu on aina hyvää

"Keskinkertainen"
3/6
Anneli S.2 years ago · 1 review

Kanahampurilaisen paneroitu kana oli ala-arvoista. Muuten hampurilainen oli ok. Suosittelen rintaleikettä kanahampurilaiseen.

"Hyvä"
4/6
Pekka K.2 years ago · 3 reviews

Hampurilaisten kohdalla listassa ei lukenut "portobellosieni" vaan pelkkä "portobello". Pastan kohdalla luki "portobellosieni", miksi sama ainesosa kirjoitetaan erilailla samassa listassa? Tietämätön ei olettanut sientä burgerissa. Pasta Verduren kohdalla voisi mainita chilistä mitä annoksessa oli, luvattu valkosipuli ei taasen maistunut ollenkaan. Arancini alkuruokana oli erinomainen ja palvelu mukavaa.

"Loistava"
6/6
Paula A.2 years ago · 1 review

Hyvä ruoka ja tunnelma, nautittiin rennosta illasta ja hyvästä palvelusta perheen kanssa.

"Hyvä"
4/6
Pauliina L.2 years ago · 27 reviews

Kävimme perjantaina päivällisellä. Palvelu oli nopeaa vaikka ravintolassa olikin täyttä. Ruoka on laatuun nähden vähän ylihintaista. Treffin lounaaseen olen ollut tyytyväinen.

"Loistava"
6/6
Elias B.2 years ago · 1 review

Lämmin ja mukava tunnelma! Hyvä asiakaspalvelu, joka aina valmis auttamaan.

"Loistava"
6/6
Marja K.2 years ago · 2 reviews

Sympaattiset tarjoilijat, hyvä ruoka ja tietysti mukavat kaverit jakamassa iltaa.

"Erittäin hyvä"
5/6
Heli A.2 years ago · 2 reviews

Ruoka oli hyvää ja palvelu myöskin. Annokset sopivankokoisia ja hintakin kohdillaan. Tulemme toisenkin kerran.

"Erittäin hyvä"
5/6
Irene C.2 years ago · 16 reviews

Very good food. I love their brisket and burger. I recommend this place.

"Erittäin hyvä"
5/6
Irene C.2 years ago · 16 reviews

very good food and nice ambiance. i recommend this place.

"Erittäin hyvä"
5/6
Marko K.2 years ago · 1 review

Perus hyvä. Kiitosta saa etenkin tartar. Vegeburgeri olisi voinut olla maistuvampi, mutta ei tämäkään huono.

"Loistava"
6/6
Tuomas M.2 years ago · 18 reviews

Brunssi on Helsingin paras! Usein tullaan myös katsomaan lauantasin Valioliigaa. Baarin puolen ruuat 5/5

"Hyvä"
4/6
Tiina K.2 years ago · 20 reviews

Hyvää perus bistroruokaa, ei mitään valittamista kunhan odotukset on kohdillaan😊

"Erittäin hyvä"
5/6
Noora R.2 years ago · 1 review

Good food, big portions. Friendly staff. Overall a very good experience!

"Loistava"
6/6
Marketta J.2 years ago · 1 review

Paikka oli siisti, ruoka erinomaista ja palveluista ystävällistä ja rentoa. Olimme neljän hengen seurueena erittäin tyytyväisiä!

"Hyvä"
4/6
Ilkka V.2 years ago · 1 review

Hintansa väärti ateria. Rauhallinen paikka ja hyvä ilmastointi. Taustamusa vähän liian kova, mutta pöytämme oli aivan kaiuttimen alla.

"Erittäin hyvä"
5/6
Markus S.2 years ago · 1 review

Treffi Pub & Bistro ei petä, ei tälläkään kertaa. Suosittelen paikkaa ehdottomasti.

"Loistava"
6/6
Anne V.2 years ago · 2 reviews

Tarjoilu erittäin hyvää, pitäkää kiinni näistä työntekijöistä. Ruoka ei tuottanut taaskaan pettymystä, jatkakaa samaan malliin

"Loistava"
6/6
Mona K.2 years ago · 3 reviews

Erittäin viihtyisä ravintola ja erinomainen palvelu. Äänitaso välillä vähän häiritsi, kun viereisessä pöydässä lapsi metelöi ja vähän kauempana oli iso seurue, joka puhui kovaan ääneen. Jonkinlaisia ääntä vähentäviä tilanjakajia tms kaipaisin mutta muuten todella viihtyisä ravintola.

"Loistava"
6/6
Marjut M.2 years ago · 1 review

Tosi kiva paikka, hyvä palvelu ja maukas ruoka❤️ Kiitos paljon!

"Hyvä"
4/6
Päivi R.2 years ago · 7 reviews

Ruoka hyvää,nopeasti tuli pöytään.Asiakaspalvelu hyvä. Hyvä ja rento tunnelma.

"Erittäin hyvä"
5/6
Luna H.2 years ago · 1 review

Oli mukavaa, ruoka oli hyvää ja saapui nopeasti! Kiitos palvelusta

"Erittäin hyvä"
5/6
Jaana H.2 years ago · 1 review

Hyvä ruoka! Palvelu sujui hyvin eli ei mitään valittamista! Kiitos!

"Loistava"
6/6
Päivi K.2 years ago · 2 reviews

Hyvää ruokaa ja rento ilmapiiri. Eriloisoluista hanassa lisä plus piste

"Loistava"
6/6
Sanni J.2 years ago · 3 reviews

Aina loistavaa ruokaa, extra pisteet brownielle🤗 Ihana palvelu. Vahva suositus

"Erittäin hyvä"
5/6
Markku V.2 years ago · 3 reviews

Kävimme perheen kanssa brunssilla, tuolloin teemana oli hampurilaisbuffet. Ruoat monipuolisia, etenkin alkupalat. Tunnelma mukava.

"Keskinkertainen"
3/6
JOUNI K.2 years ago · 1 review

Ystävällinen henkilökunta. Ruoka järkyttävän suolaista. Eka ja vika käynti meiltä.

"Erittäin hyvä"
5/6
sandra b.2 years ago · 1 review

ruoka oli maittavaa, mango mojito erinomainen ja henkilökunta oli mukava

"Erittäin hyvä"
5/6
Sanni N.2 years ago · 1 review

Tarjoilijat olivat vähän myrtsejä, ruoka oli hyvää ja hinta laatusuhde kohdillaan!

"Hyvä"
4/6
Riikka P.2 years ago · 3 reviews

Slow evening and late arrival at restaurant. Everything went nicely.

"Loistava"
6/6
Venla V.2 years ago · 10 reviews

Tosi kiva paikka ja hyvä palvelu. Ruoka tavallista. Tarjoilija oli kyllä kiva

"Loistava"
6/6
Jyri F.2 years ago · 9 reviews

Pidettiin lystiä, syötiin ja juotiin porukalla hyvin. Kaikki meni nappiin. Atmosfääri oli erinomainen.

"Erittäin hyvä"
5/6
Rauno V.2 years ago · 1 review

Ruoka oli hyvä todella erittäin hyvää ja maukasta maukasta maukasta

"Loistava"
6/6
Jari L.2 years ago · 4 reviews

Ruoka erittäin hyvää ja ystävällinen henkilökunta. Hinta-laatu suhde hyvä. Vahva suositus.

"Loistava"
6/6
Maarit U.2 years ago · 1 review

Loistavaa ruokaa ja henkilökunta mitä parhainta, iloista ja ymmärtäväistä. Kokonaisuus 10.

"Loistava"
6/6
Elise v.2 years ago · 1 review

Kiva ja viihtyisä ravintola, ei liian hieno. Ystävällinen tarjoilija. Hyvä ruoka. Rento. Keskeinen sijanti. Helppo tulla.

"Hyvä"
4/6
Kimmo K.2 years ago · 24 reviews

Annokset isoja, nälkä lähtee varmasti. Ruoka oli hyvää, melko tavallista perus ravintolan ruokaa. Palvelu ystävällistä, tosin hieman amatöörimäistä.

"Hyvä"
4/6
Ville H.2 years ago · 2 reviews

Hinta-laatu kohdillaan buffetissa. Ei mitään tajunnan räjäyttävää mutta vatsa tuli täyteen.

"Loistava"
6/6
Eetu P.2 years ago · 14 reviews

Ruoka oli hyvää, annokset reilut ja tunnelma mukava. Vaikka asiakkaita oli paljon, annokset tulivat nopeasti.

"Keskinkertainen"
3/6
Ilkka V.2 years ago · 1 review

Mutkaton ja kotoisa pubi. Rauhallinen ympäristö. Asiallinen palvelu. Hintansa väärti.

"Loistava"
6/6
Taina S.2 years ago · 1 review

Kiva henkilökunta sekä hyvää ruokaa. Oli oikein mukava istua iltaa.

"Loistava"
6/6
Antti H.2 years ago · 3 reviews

Uskomaton mesta ja hyvä palvelu. Maailman parhaat sinisimpukat löytyy täältä.

"Erittäin hyvä"
5/6
Leena T.2 years ago · 2 reviews

Äitienpäivän brunssi taas kerran erinomainen - etenkin perunasalaatti, siika ja kakku (ei ällön makea) olivat kohokohtia. Tämä paikka on vuodesta toiseen varma valinta, kun ei halua pettyä ruoan tasoon. Kiitokset taas kerran Teille kaikille!

......