Arvostelut – Treffi Herttoniemi (2 475)
Read what people think about Treffi Herttoniemi! All reviews are written by verified Quandoo diners.
2 475 arvostelua
2 475 arvostelua
- Uusimmat
- Korkeimmat arviot
- Matalimmat arviot
Perus varma ja laadukas linja jatkuu. Treffin brunssi ei petä.
Oli erittäin hyvää ruokaa ja palvelu oli ystävällistä sekä nopeaa.
Mukava henkilökunta, ruoka todella hyvää, ruoka oli kauniisti laitettu esille
Lämmin vastaanotto ja paikassa rauhallinen tunnelma. Pöytiä täytettiin säännöllisesti eikä tarvinnut katsella tyhjiä astioita.
Hyvä ruoka ja loistava palvelu 😊 Tulemme Treffi ravintolaan uudestaan
Quandoo lopettaa toimintansa. Kyseessä on suunniteltu, vaiheittainen prosessi — alustamme pysyy käytettävissä 30. syyskuuta 2026 asti.
Ylitti odotukset. Ruoka ja palvelu erinomaista. Hinta- laatusuhde niin hyvä, että annoimme miljöön arkisuuden anteeksi.
Erinomaista jälleen kerran ja siksi tänne aina palaakin. Puoliso söi Ottomaanin vartaan ja kehui kovasti. Vieraamme ulkomailta söi tryffeli arancinin ja creme bruleen, joista piti erittäin paljon. itse syön aika kasvishampparin eikä se pettänyt tälläkään kertaa. Palvelu oli todella ammattitaitoista ja sitä tarjottiin aktiivisesti. Ruuat tulivat nopeasti, koska emme olleet ruuhka-aikaan paikalla.
For many years, it had been one of my favorite places. I love their burgers
hyvä,rento,viihtyisä,ruoka oli aina yhtä hyvää kuin ennenkin
Erityisesti alkuruuat saivat porukaltamme kiitosta. Henkilökunnalta onnistui erikoisdrinkit, palvelu oli hyväntuulista ja teki illanvietosta täyden kympin.
Tartar-pihvit ovat Helsingin parhaat. Käymme veljeni kanssa kerran kuussa syömässä Tartar-pihvit.
Gluteeniton oli todella hyvin huomioitu, siitä papukaijamerkki päälle. Palataan, kiitos!
Treffi Pub mainostaa sunnuntaibrunssia, vaikka brunssi ei ole auki syyskuussa. Tulimme paikan päälle toteamaan, että brunssia ei tarjoilla.
Leppoisa paikka, ystävällinen henkilökunta, hyvä ruoka ja kohtuullinen hintataso sekä toimiva varaus.
Lounaskokemus on ollut aina erinomainen ja odotukset a la carteen olivat korkealla. Odotukset eivät täyttyneet. Annoskoko oli pieni, mausteita oli käytetty niukasti ja palvelu sekavaa. Vastaavan annoksen olisin voinut tilata puolet halvemmalla jostain grilliltä. Harmi.
ranskalaisten laatu oli pakastetasoa mutta muu ruoka maistui hyvin, kävi myös pieni accidentti kävi oluen tilauksen yhteydessä mutta olut maistui lopulta hyvin
Väärä annos, (näpyttelyvirhe sori, sanoi tarjoilija joka olisi kyllä vaihdettu, mutta halusin syödä mieheni kanssa samaan aikaan, joten en vaihtanut Kanavarras oli hirveän suolainen, suurin osa jäi syömättä. Miestarjoilija pelasti tilanteen ystävällisellä palvelullaan ja hyvittämällä hinnassa. Laatu ei vastannut aikaisempia käyntejä.
Hyvä ruoka ja kiva palvelu. Hinnatkin kohtuulliset. Voin suositella helposti.
Ruoka hyvää ja sitä oli riittämiin. Tarjoilijat olivät mukavia, tosin kun olemme Suomessa, olisi hyvä että he puhuisivat suomea.
Hampurilainen oli raaka vaikka tilattiin kypsä ja steak aterian liha oli suurilta osin läskiä joka sitten jäi syömättä. Hintaan nähden syötävää oli vähän juuri läskin takia.
Palvelu ja ruoka oli todella hyvää.Ollaan käyty ennenkin ja tullaan taas.
One of the best burgers in Helsinki. Good enough beer selection.
Kaikki kunnossa – hyvä ruoka ja hyvä nopea palvelu lauantaina alkuillasta.
I went there for Blinis brunch and it was excellent. Various toppings and many desserts to choose from.
Amazing brunch, lots of different food based on a changing theme. You will not go home hungry!
Very good food and beverage. Good atmosphere and very kind waitress
Palvelu oli hyvää, samoin ruoka ja juomat. Ruokalistalla oli sopivasti vaihtoehtoja.
Loistava. Kiva. Hyvä. Riittoisa. Lihaisa. Kotoisa. Herkku. Nam nam nam
Ystävällinen palvelu ja nopeasti tuli herkulliset annokset ja juomat pöytään.
Ruoka oli todella herkullista ja henkilökunta ystävällistä sekä palvelualtista. Ravintolan puoleinen invavessa on melko pieni ja kynnys korkea, onneksi baarin puoleinen invavessa oli tilava ja hyvä. 😊
Strawberry mash drinkki oli aivan mahtava, iso suositus sille! Pöytäseurueemme tilasi sen useamman kerran. Myös ruoka, palvelu ja tunnelma oli jälleen erinomaista.
Oltiin kaverin kanssa syömässä ja otettiin kasvishampparit. Joka kerta sama valinta, kun ovat niin hyviä! suosittelen lihansyöjiäkin kokeilemaan.
Erinomaiset vegeburgerit jälleen kerran. Ei Treffin burgerien voittanutta! Palvelu on aina ystävällistä.
Oltiin perheen kanssa syömässä ja jokaiselle löytyi jotakin maistuvaa. Kana churrasco sai isot kiitokset! Erittäin hyvä palvelu ja tunnelma.
went just after lunch rush, waitress superb, quality of food great, smash burger very nice, daughter had chicken which she loved, highly recommend
Hyvä ruoka ja ystävällinen palvelu. Hyvä hinta/laatusuhde. Suosittelen lämpimästi. 🙂🙂🙂
Good brunch, loved the smoked fish and salad table options
Ystävällinen ja asiantunteva mutta rento palvelu. Ruoka jätti valitettavasti hieman toivomisen varaa. Määrä korvasi tällä kertaa laadun.
Tartar pihvit todella hyviä, palvelu oli hyvää ja nopeaa. Suosittelen
Miellyttävä palvelu, herkulliset annokset ja maukas moctail. Rauhallinen tunnelma, kiitos!
Hieman pettynyt. Listaa oli uudistettu ja oli aika hankala löytää itselle jotain. Tiedän toki, että on todella vaikeaa miellyttää kaikkia. Ehkä nut käymme kumminkin jossain muualla.
Hyvät tilat, ruoka oli erinomaista ja palvelu loistavaa hyvällä paikalla
Kun tekee mieli konstailematonta, maukasta ruokaa, niin Treffipubi on aina hyvä valinta.
Hyvä ruoka Hyvä hinta laatusuhde Helppo tulla. Kortteliravintola parhaimmistoa. Hyvä
Täällä olen maistanut elämäni ensimmäisen kerran etanoita, maukas ja erilainen kokemus :)
Mukava valmistujaislounas perheen kanssa, nälkä lähti ja jäi hyvä mieli.
Ruoka oli herkullista, mutta palvelu hidasta/olematonta. Saimme syödä ruokamme kuivin suin, koska tarjoilija ei reagoinut mitenkään kutsuihimme. Kun lautanen haettiin pois, sain tilattua viiniä. Myös maksaminen onnistui vasta, kun menimme tiskille.
Hyvin menee. Jatkakaa samaan malliin. Hyvä tunnelma ja ruoka. Kiitos
Kaikki sujui sulavasti ravintolakäynnillämme. Ruoka oli hyvää, joskin omaan makuuni hitusen liian suolaista. Treffi on loistava paikka viettää laatuaikaa!
Loistavat burgerit ja tartar oli hyvää. Juoma valikoima on hyvä, suosittelen